Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Izdvojeno

Na ulagače u turizam čeka više od 30 tvrtki, objekata i lokacija

Katalog je napisan na 110 stranica i sastavljen od tri dijela, a potencijalne ulagače u hrvatski turizam informira o mogućnostima ulaganja.

Katalog je napisan na 110 stranica i sastavljen od tri dijela, a potencijalne ulagače u hrvatski turizam informira o mogućnostima ulaganja.

S ciljem poticanja investicija u hrvatski turizam, a time i povećanja njegove konkurentnosti, Ministarstvo turizma je priredilo i na svojim web stranicama objavilo Katalog investicijskih projekata u kojem na 110 stranica potencijalne ulagače u hrvatski turizam informira o mogućnostima ulaganja u više od 30 tvrtki, objekata i lokacija koji su prioritetni javni turistički projekti za koje država traži ulagače.

Katalog je sastavljen od tri dijela, a u prvom su informacije o trgovačkim društvima u većinskom ili pretežitom državnom vlasništvu kojima predstoji privatizacija i koju uz praćenje Ministarstva provodi Agencija za upravljanje državnom imovinom (AUDIO). Riječ je o 14 društava/tvrtki u kojima država ima više od 25 posto temeljnog kapitala, među kojima su Bizovačke toplice, ZRC Lipik, hotelske tvrtke Podgora, Živogošće, Medena, Maestral, Imperial i druge.

Drugi dio Kataloga donosi informacije o projektima vezanih uz specifična trgovačka društva koja su osnovana radi pripreme i razvoja tih projekata na određenim lokacijama. To su projekti odnosno tvrtke nositelji projekata Brijuni Rivijera i Park Prevlaka, u kojima država ima ukupni portfelj od 67 odnosno 51 posto. U toj skupini su i projekti upravljanja bivšim vojnim nekretninama do njihove privatizacije, uz istovremeno sređivanje vlasničkog stanja zemljišta i objekata, a čime upravlja državna tvrtka Club Adriatic. Među tim objektima su primjerice turistička naselja Baško Polje i Perna u Orebiću, Hotel Hrvatska u Baškoj Vodi te kampovi Uvala Slana u Selcu i Kupari u Župi Dubrovačkoj, koji su svi u komercijalnoj funkciji, ali i objekti koji zbog lošeg stanja nisu u upotrebi poput hotela Eden u Crikvenici i Krvavica u Krvavici te stambeni vikend objekt Lukovo Šugarje i Hotelski kompleks Kupari. Uz to, Club Adriatic upravlja i HOC-om Bjelolasica, koji je također razvrstan u tu, drugu skupinu investicijskih projekata, a u čemu država ima ukupni portfelj od 76,02 posto.

Treći dio čine ostali projekti u sektoru turizma, gdje je za sada samo projekt Turističke zone Prukljan u Šibensko-kninskoj županiji kao atraktivna lokacija uz Prukljansko jezero, namijenjena dijelom hotelsko-ugostiteljskim sadržajima, a dijelom sportu i rekreaciji (golf, aqua park i slično).

U vezi Kataloga iz Ministarstva napominju da će se po potrebni mijenjati i dopunjavati, te pozivaju zainteresirane ulagače da se za bilo kakve dodatne informacije obrate Ministarstvu i/ili Agenciji AUDIO.


Napisao

Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Ljudski resursi

Uvijek imajte na umu da vam je cilj postići dogovor. Svakako ne pristajte na prvu ponudu, no pazite a vaše ne u konačnici ne...

Lifestyle

Svijetu ne treba još jedan loš vođa koji negativno utječe na zaposlenike, njihovo zdravlje, klijente i tvrtku.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.