Patriotizam se ne izražava lupanjem u prsa i galamu nego strpljivim radom sadržanim u proizvodu koji akcija “Kupujmo hrvatsko” predstavlja – kazao je predsjednik Hrvatske gospodarske komore Nadan Vidošević osvrćući se na današnjoj konferenciji za novinare na prije 12 godina započetu akciju “Kupujmo hrvatsko”.
– Počeli smo sa šest proizvoda, a danas ih imamo gotovo 500 – istaknuo je Vidošević dodavši kako je naglasak akcije “Kupujmo hrvatsko” promidžba kvalitetnih domaćih proizvoda.
– A kad ih budemo imali stotinu puta više nego sada, znat ćemo da smo uspjeli – dodao je.
Trebamo se ugledati na susjede
Vidošević smatra da se u aktivnostima kojima se dulje od jednog desetljeća promiču hrvatski proizvodi trebamo ugledati na Austriju ili Italiju, koje već 60 godina provode slične akcije kojima se gradi asocijacija na kvalitetan domaći proizvod.
– Svaka javna osoba, bilo da se nalazi na državnoj ili lokalnoj razini te sudjeluje u javnoj nabavi, mora naći mjesta za patriotizam. To radi cijeli svijet, nema razloga da to ne radimo i mi – osvrnuo se predsjednik HGK na novinarski upit koliko se hrvatski proizvodi kupuju u javnim nabavama.
– Ako je Barack Obama u najrazvijenijoj ekonomiji svijeta rekao “Kupujmo američko”, mislim da je najmanje što mi možemo učiniti da pozivamo na kupnju domaćih proizvoda – ustvrdio je Vidošević.
Osvrnuo se i na značajan broj kompanija koje imaju znak hrvatske kvalitete, pa i na Coca Colinu vodu “Bistru” koja se prodaje na našem tržištu.
– Idemo dobrim putem, uspjet ćemo, samo moramo biti uporni iako ima teškoća – prognozirao je čelnik HGK.
[infopunkt 1153 4]
