5. Chipotle – “Back to the Start”
Savršena kombinacija glazbe i animacije poslužila je kao inspiracija za kompleksnu priču o moralnim imperativima. Reklamu je na Youtube-u zasad vidjelo više od 2,2 milijuna gledatelja.
4. NTT Docomo – “Touch Wood SH-08C”
Prilikom stvaranja reklame japanskog telekoma, nisu korišteni nikakvi umjetni zvukovi. Iako drveni mobiteli još uvijek ne postoje, reklamu se svakako isplati pogledati. Više od 7 milijuna pregleda na YouTube-u.
3. Nokia – “Splitscreen: A Love Story”
J.W. Griffiths pobijedio je na natječaju Nokie za kratki film. Podijeljena priča u potpunosti je snimljena mobilnim telefonom Nokie.
2. Volkswagen – “The Force”
Ovu reklamu imali smo priliku vidjeti i u Hrvatskoj, a o njenoj popularnosti svjedoči 44,5 miljuna ljudi koji su je pogledali na YouTube-u.
1. ISPCC – “I can’t wait to grow up”
Šokantna reklama irske udruge za za prevenciju nasilja nad djecom malo će koga ostaviti ravnodušnim. Promidžbeni spot toliko je uznemirujuć da je čak zabranjen u Irskoj, zemlji u kojoj je snimljen.