Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Marketing i prodaja

Najbolji europski kreativci o receptu za uspješne kampanje

Najbolji kreativni direktori agencijske mreže McCann iz centralne i istočne Europe sastali su se u Beogradu s ciljem razmjene iskustava o najboljim i najefikasnijim kampanjama, nastavka zajedničkog rada u kreiranju kampanja za klijente te primjene najboljih svjetskih iskustava u svakodnevnom kreativnom radu.

Najbolji kreativni direktori agencijske mreže McCann iz centralne i istočne Europe sastali su se u Beogradu s ciljem razmjene iskustava o najboljim i najefikasnijim kampanjama, nastavka zajedničkog rada u kreiranju kampanja za klijente te primjene najboljih svjetskih iskustava u svakodnevnom kreativnom radu. Bila je ovo još jedna prilika da lokalne McCann agencije daju svoj doprinos promociji regionalne kreativnosti u svjetskim okvirima.

„Snaga i ključ uspjeha McCann agencija leži u susretima ovog tipa prilikom kojih razmjenjujemo mišljenja i iskustva različitih tržišta s ciljem kreiranja što uspješnijih kampanja. Iako mnoge nagrade nedavno dodijeljene našoj Grupi to dokazuju, naša težnja je još više raditi na kampanjama koje se ističu po kreativnosti i po efikasnosti. Iskustva uspješnih kreativaca iz Europe puno nam znače u širenju znanja, a ovakvi sastanci prilika su da ih još više upoznamo s našom kreativnošću. Kulturološke različitosti najčešće donesu nove perspektive u rješavanju komunikacijskih izazova. Velike ideje ne poznaju granice, a okupljanje vrhunskih kreativaca u ovoj regiji potvrda su i priznanje našoj lokalnoj kreativnosti, znanju i iskustvu“, izjavio je Daniel Vuković, glavni kreativni direktor agencije McCann Zagreb.

Uz kreativne direktore iz Europe, sastanku je prisustvovao i Erik Monnet, direktor za kreativnu izvrsnost i potpredsjednik agencijske mreže McCann Worldgroup iz New Yorka.

McCann agencije u ovom dijelu Europe prepoznatljive su po snažnim kampanjama. To su kreativne i pametne kampanje s jasnom porukom koje su ostvarile učinkovite rezultate za klijenta. Namjera nam je takve kampanje razvijati još više. Ova regija je važna i uvijek je bila snažan oslonac u kreativnosti za cijelu našu agencijsku mrežu. Potvrda toga je da su McCann agencija iz CE Europe godinama unazad među najuspješnijima na tržištima na kojima posluju što dokazuju i brojne nagrade. Tom uspjehu pridonijele su nevjerojatne, izuzetne kampanje kolega iz Rumunjske, Češke, Mađarske, Srbije, i naravno, Hrvatske. Nakon posjete ovoj regiji još sam uvjereniji u potencijal McCann agencija i ljudi koji ovdje rade s ciljem kreiranja nagrađivanih kampanja“, istaknuo je Monnet.

Izbor Beograda kao mjesta susreta predstavlja priznanje ne samo lokalnoj već i regionalnoj kreativnosti ovog dijela Europe. Tome u prilog svjedoče i same McCann agencije u jugoistočnoj Europi, a koje su u prethodnom periodu bile proglašene za najuspješnije i najefikasnije na tržištima na kojima posluju.


Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.