5. Red Bull
Broj “lajkova”: 23,57 milijuna
“talking about this”: 156 025
Najpopularnije energetsko piće na svijetu primat je s više od 23 milijuna obožavatelja zadržalo i na Facebooku. Stranica se ne trudi prikriti želju branda za “lajkanjem”, a vjernost fanova održava objavama o ekstremnim sportovima u kombinaciji s humorom.
4. Starbucks Coffee
Broj “lajkova”: 26,38 milijuna
“talking about this”: 240 571
Popularan lanac kafeterija na Facebooku ima vjernu zajednicu obožavatelja koji na virtualnom zidu postavljaju pitanja i fotografije te izjavljuju svoju ljubav prema brandu. Za svoje virtualne obožavatelje Starbucks je pripremio i pretraživač kafića prema lokaciji te slanje elektroničkih poklona.
3. MTV
Broj “lajkova”: 29,3 milijuna
“talking about this”: 230 088
Viacomov MTV iznimno je popularan među mlađom populacijom, a nove generacije osim glazbom privlači i reality emisijama kao što su “The Jersey Shore” i “Real World”. MTV je svoju popularnost s TV ekrana prenio i na društvene mreže prikupivši gotovo 30 milijuna fanova čije interese između ostalog održava i trailerima svojih filmova i serija te brojnim glazbenim kvizevima i nagradnim igrama.
2. Walt Disney
Broj “lajkova”: 29,63 milijuna
“Talking about this”: 192 322
Iako je Disney na Facebooku prisutan sa čak 27 brandova, najviše “lajkova” ima upravo glavna stranica. Uz to što se trudi privući što više fanova, Disney svoje obožavatelje nastoji što dulje zadržati pa tako redovito objavljuje vijesti, fotografije iz filmova, video isječke i citate iz Disneyevih klasika. Takve objave mogu privući u do 50 000 “lajkova”.
1. Coca-Cola
Broj “lajkova”: 36,29 milijuna
“Talking about this”: 276 996
Brand s najviše “lajkova” na Facebooku ujedno je i najprepoznatljiviji brand na svijetu, Coca-Cola. S više od 36 milijuna obožavatelja Coca-Cola je popularnija od brojnih poznatih osoba na Facebooku. Tvrtka svojim fanovima omogućava postavljanje vlastitih fotografija i komentara vezanih uz Coca-Colu.