Najvažnija komunikacijska valuta danas je – utjecaj

Bez pametne i promišljene komunikacije nema rezultata u politici, ekonomiji i gospodarstvu, provođenju reformi ili inicijativama za javno i opće dobro. Integrirana komunikacija danas je nositelj svakog komunikacijskog procesa, a najvažnija valuta kojom komunikatori danas raspolažu je – utjecaj.

Upravo je utjecaj glavna tema jubilarne 20. KOMferencije koji je vidljiv u svim segmentima komunikacije – kroz odnose s javnošću, društvene mreže, marketing, svakodnevni neformalni razgovor.

Što je utjecaj, tko ga posjeduje i definira te što on zapravo znači za poduzetnike, političare, gospodarstvenike, novinare, ali i civilno društvo bit će tema nadolazeće KOMferencije koja će se 4. i 5. prosinca održati u prostorijama Kaptol Boutique Cinema u organizaciji Hrvatske udruge za odnose s javnošću.

Pitanje utjecaja postalo je jedno od provokativnih pitanja na koje ne postoji samo jedan odgovor. U posljednje vrijeme goruća tema su utjecajnici koji imaju makro ili mikro moć na svoju publiku koja redovno prati njihovu svakodnevicu. Također,  na KOMferenciji govorit će se o pozitivnim, ali i negativnim stranama društvenih mreža, od nedostatka privatnosti do prikupljanja informacija o korisnicima bez njihova pristanka, kako se koristiti utjecajem, kako pomoći boljemu poslovanju, kako unaprijediti javni dijalog.

Gosti predavači KOMferencije poput osnivača Berlinskog ureda Brunswick Grupe, Carla Grafa von Hohenthala govorit će kako steći utjecaj u svijetu koji postaje sve bučniji pretrpan hiperprodukcijom sadržaja. Poznati bloger za odnose s javnošću, Jerry Silfwer aka Doctor Spin, dotaknuti će se izazova i potencijalnih rješenja odnosa s javnošću u budućnosti.

KOMferencija iz godine u godinu prati komunikacijske trendove kako bi se o aktualnim temama moglo raspravljati te donositi inovativni i originalni zaključci. Vođeni idejom da je potrebno govoriti o aktualnim temama, gošća KOMferencije biti će producentica i scenaristica Jelena Veljača, koja posljednjih mjeseci koristi kapital javne osobe kako bi osvijestila društvo o socijalnim problema.

Ovogodišnja konferencija idealna prilika da se iz prve ruke od hrvatskih poduzetnika i inovatora sazna koliko su odnosi s javnošću utjecali na uspjehe njihovih tvrtki te da dijalogom o utjecaju kreiramo bolje društvo.

Early bird prijave produljene su do 31. listopada 2019., a prijaviti se možete na  službenoj stranici KOMferencije. Sve ostale informacije o predavačima, panelima i programu pratite na službenoj stranici KOMferencije.

Podijeli

Odgovori

Top