Najveća snaga jedne žene je njena potreba da pokreće promjene

Avon je od samog osnivanja prije više od 135 godina, postavio humanost u bazu svog postojanja. Kompanija za žene koja je stvorila Avon Lady, otvorila je vrata svakoj ženi koja želi i treba živjeti od svog rada, u vrijeme kada su žene još samo sanjale o jednakosti, kada još nisu smjele niti glasovati i bile su potpuno ekonomski ovisne o muškarcu, održava humanitaran rad jednim od najvažnijih ciljeva u svojoj strategiji.

Razgovaramo s Miroslavom Marjanović- Pavlović, direktoricom Adriatic regije u Avonu koju čine Srbija, Hrvatska, Bosnia i Hercegovina, Slovenija i Crna Gora. Posljednjih 16 godina karijere povela je u kompaniji Avon na rukovodećim pozicijama u području marketinga, PR-a, strateškog planiranja, trade marketinga.

Avon je, kao ugledna multinacionalna kompanija, već godinama poznat po svom humanitarnom radu. I ovaj roza listopad obilježili ste donacijom i početkom proslave 15 godina borbe protiv raka dojke u Avonu u Hrvatskoj. Možete li nam reći više o tome?

Prije više od 50 godina, stvaranjem danas prve i najveće korporativne zaklade u svijetu „Avon Foundation“, svoj smo humanitarni rad usmjerili na dvije aktivnosti koje su važne za ženu današnjice: borba protiv raka dojke i nasilja u obitelji. Kako kažemo u Avonu, nama je važno da žene budu lijepe, ali nam je još važnije da budu zdrave i osnažene. Jednom rukom omogućavamo ženi staviti maskaru na oči, a drugom se borimo protiv raka dojke. Znamo vrijednost savršenih usana, a u isto vrijeme progovaramo protiv nasilja u porodici.

Rak dojke bolest je koja pogađa svaku 8. ženu i kod nas i u svijetu, svakako rak s najviše oboljelih žena i zahtijeva stvaran fokus u borbi za pronalazak lijeka i podršku oboljelima. U Avonu, lokalnoj zajednici vraćamo tako da kontinuirano radimo na prevenciji i direktnoj pomoći, u partnerstvu s nevladinim udrugama. Kampanja #minutazasebe koju smo ovaj roza listopad provodili kako bi probudili svijest žena o potrebi i važnosti samopregleda i prevencije upravo je primjer jedne takve zajedničke aktivnosti i suradnje. Donacijom od 100.000 kuna udruzi SVE za NJU! započeli smo i našu proslavu 15 godina kontinuirane podrške u borbi protiv raka dojke.

Donacija 100000 kn, Ella Andrea, Almenka Balenović, Iva i Lucija

Koliko znamo, redovno donirate i podržavate lokalnu zajednicu. Ujedno ste kompanija za ljepotu i za žene. Kako spajate taj humanitarni i poslovni dio Avona?

Važno je vraćati baš lokalnoj zajednici. Kao kompanija koja se bavi prodajom i redovno opskrbljuje svoje korisnice u svakoj od više od 100 država širom svijeta, mi želimo biti dio stila naše žene, njezine njege, autentičnosti, a izbor je žene u onoj mjeri u kojoj ona to želi. Nije samo maskara koju nanosite na trepavice važna – važna je i iskra koja isijava iz vaših očiju. Šminka ne donosi ljepotu, ona oslikava ono što dolazi iznutra – energiju, snagu, želje i izbore. Sve to samo zajedno ima smisla! Zato je naša misija da osnažimo ženu.

Ne samo da joj ponudimo proizvod, već i dobre uvjete za rad, mogućnost za stvaranje karijere. Tu smo i da je podsjetimo da ode na važan medicinski pregled. S podrškom borbi protiv raka dojke u Hrvatskoj smo krenuli prije 15 godina te smo do sada sakupili i donirali više od 3 milijuna kuna! Želimo unijeti boje u život kad baš nije lako, ali i da lijepe trenutke učinimo još ljepšim.

Sretni smo da u Hrvatskoj imamo partnera u udruzi SVE za NJU! koja ove godine isto slavi svoju 10. godišnjicu od osnutka. U njihovom Centru za psihološku pomoć u Zagrebu imamo i dvije Avon sobe: tu se svaka osoba koja treba doći u glavni grad zbog terapija ili liječničkih pregleda može javiti i dogovoriti za besplatan boravak.

Naša je borba okrenuta i protiv nasilja nad ženama. Početkom godine donirali smo udrugama Brod i U.Z.O.R. 100.000 kuna za rad njihovih centara i skloništa za žene žrtve nasilja.

Recite nam nešto o sebi i vašem poslu. Koliko vama osobno znače ove Avonove humanitarne aktivnosti?

Osoba sam koja ne sjedi i ne čeka da joj se posao, karijera, ljubav, život dogodi. Tako je bilo i s kompanijom Avon. Željela sam biti dio korporacije, dio te „ ženske priče“. I zato i jesam toliko godina u ovoj kompaniji s čijim sam se vrijednostima najviše pronašla. Korporativnim, ali i onim u domeni humanitarnog poslovanja. Ni za što se ne možete zalagati više nego za ono u što istinski vjerujete.

Smatram da je najveća snaga jedne žene njena potreba da pokreće promjene, da stalno uči, razvija se i vodi, kao i njena snaga i volja da se dokazuje da može bolje. Kao žena, osjećam se uspješnom samo ako uspjeh mogu podijeliti, samo ako mogu nekom zaista primijeniti makar jedan segment života.

Posao se vodi zdravim razumom, ali i srcem. Zato sam i ponosna sto sam aktivan sudionik u humanitarnim aktivnostima u državama koje vodim.

Uz ovu važnu humanitarnu notu, sasvim je sigurno da je Avon u više od 20 godina prisustva na hrvatskom tržištu postao i jedan od omiljenih brendova kozmetike. Po čemu se razlikujete u svojoj ponudi i čemu zahvaljujete tu ljubav korisnica?

Tržite u Hrvatskoj izrazito je razvijeno i konkurencija je velika. Ali Avon, evo već dugi niz godina, stoji pri vrhu i svojim inovacijama i ponudama donosi uvijek nove neodoljive priče.

Naše korisnice znaju da u Avonu mogu pronaći svoj omiljeni proizvod uz vrhunsku kvalitetu. Direktan pristup, razgovor koji mogu imati s Avon Lady, mogućnost dobivanja uzoraka, savjeta, sudjelovanje u Avonovim druženjima, sve im to približava Avon na način kako drugi ne mogu.

S druge strane, i digitalni svijet Avona im je isto na dohvat ruke: on-line naručivanje, sudjelovanje u našim grupama na društvenim mrežama, komuniciranje u svakom trenutku i odnedavno nešto na što smo vrlo ponosni – potpuni digitalni katalog preko kojeg putem mobitela vrlo brzo i jednostavno mogu doći do svojih omiljenih proizvoda.
Mi smo 100 godina, prije Facebook-a, imali najveću off-line socijalnu mrežu i shvatili smo vrijednost preporuke i kontakata. Danas nam je cilj postati najbitnija i najveća Beauty Social selling kompanija.

Možete li usporediti hrvatsko tržište s tržištem u Srbiji, koje je vaše domaće? Što je to što se izdvaja u svakom od tržišta: što vole žene u Srbiji i u Hrvatskoj, a posebno što i kako se odnose prema Avonu i njegovim proizvodima?

U Hrvatskoj je u zadnjih par godina najomiljeniji proizvod korisnica svakako postao ruž za usne: redovnim inovacijama, a posebno lansiranjem super kvalitetnog, a povoljnog Perfectly Matte i mark. Tekućeg mat i shine ruža za usne, osnažili smo tu poziciju lidera još i više, pa i uz nagradu žena.hr Proizvod godine nekoliko godina za redom.
Spaja nas dugogodišnja kultura u njezi kože lica, naklonjenost kvalitetnim proizvodima za njegu kože.

Na prostore obje zemlje donijeli smo prošlog mjeseca japanske rituale i originalnu Mission japansku kolekciju za njegu kože. Spajaju nas i parfemi, Avon je i globalni lider u ponudi parfema. Naše inovacije, kreativne suradnje poput ove zadnje koju imamo s Kenzom Takada za miris Avon Life Colour pridonose uvijek novim pričama.

Definitivno postoji razlika u potrošačkoj košarici kojoj pridonose ekonomske razlike, ali i to postaje manje bitno kad žena bira kvalitetu.

Avon proizvodi s roza vrpcom

Direktorica ste Adriatic regije Avona, žena na vrlo zahtjevnoj poslovnoj poziciji. S kojim se izazovima susrećete i što vas vodi ka poslovnim uspjesima?

Izazovi s kojima se susrećem i motivi koji me vode ka poslovnom uspjehu mogu se, u duhu našeg slogana, opisati jednom rečenicom „Ljepota je putovanje, osnaživanje je cilj“. Sa svojim timom, nastojim svakodnevno unositi ljepotu u živote mnogih žena. Želimo za ženu biti tu i našim proizvodima, ali i dobrim uvjetima za rad, kao poslodavac koji im pruža mogućnost karijere i zapošljava pretežno žene. Mi smo ti koji će ih podsjetiti i podržati da brinu i poštuju sebe.

Tu smo da unesemo boje i kada nije baš lako, ali i da dobre trenutke učinimo još vedrijim.

Tu je i rad u internacionalnom timu, to mi je stvarno neprocjenjivo iskustvo. Kroz različite kulture i principe rada stalno ste u change i learning mode-u što doprinosi mom svakodnevnom razvoju. Sve to čini da poziciju na kojoj se nalazim ne gledam u svojoj zahtjevnosti već u mogućnosti da utičem na promjene na bolje – i sebe, i okruženja u kojem se nalazim.

Koji je vaš omiljeni Avon proizvod, kako izgleda vaša kozmetička rutina?

Moja beauty rutina zavisi od godišnjeg doba, noviteta, raspoloženja, ali definitivno i od svjećica na mojoj rođendanskoj torti. Posljednjih godina zapravo najviše vodim računa o količini vode koju unosim u organizam, kao i čuvenom beauty sleep-u i sve BEZ SUNČANJA, od njega doslovce bježim.

Ako pričamo o kozmetičkim proizvodima onda koristim one koji utječu na osvježenje, čišćenje i hidrataciju kože. Japanski način njege poput rituala je nešto što u posljednje vrijeme pokušavam pratiti i tu sam zahvalna Avonu što ga je doveo u Europu u Mission liniji. Dio moje neizostavne njege su česti tretmani osvježenja, korištenje vodice za lice, sprejeva, ulja za čišćenje lica, esencija, seruma, kolagena i jedne hidrantne kreme i maske.

Podijeli

Odgovori

Top