Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Komunikacija

Najveća svjetska grupacija u marketinškim komunikacijama investirat će u jednu od najpoznatijih agencija u regiji

Bruketa&Žinić OM, jedna od najviše nagrađivanih agencija u Hrvatskoj i regiji, objavila je postizanje dogovora s najvećom svjetskom komunikacijskom grupacijom WPP o njihovom investiranju u agenciju. Ovo je prva investicija ovakve vrste u Hrvatskoj. Bruketa&Žinić OM djelovat će u sklopu WPP-ove Grey Group pa će se agencija preimenovati u Bruketa&Žinić&Grey. Grey Zagreb će se pripojiti zajedničkoj kompaniji, a pod tim imenom će djelovati i ostale Grey agencije u regiji. Davor Bruketa i Nikola Žinić i dalje će voditi agenciju.

Iz Bruketa&Žinić OM pojašnjavaju kako bi se dogovor trebao realizirati najkasnije do srpnja 2017., te kako će o njegovoj realizaciji pravovremeno obavijestiti javnost. Realizacija ovog dogovora ojačat će poziciju WPP-a u regiji, a za Bruketa&Žinić OM otvorit će se nove prilike na preko 40 tržišta na kojima djeluje grupacija.

James R. Heekin III, Predsjednik Uprave Grey Grupe, rekao je, “Drago nam je što Bruketa&Žinić postaju naši partneri. Ovaj dogovor predstavlja još jedan korak naprijed u širenju sposobnosti i kritične mase Greya Europa u ovoj važnoj regiji.”

Alain Groenendaal, predsjednik Uprave Grey Europe, rekao je, «Pratili smo razvoj agencije Bruketa&Žinić OM otkada ih je Advertising Age prepoznao kao najbolju međunarodnu malu agenciju. Vrlo smo uzbuđeni oko njihovog potencijala i prilika koje ćemo imati zajedno.»

Davor Bruketa, partner agencije Bruketa&Žinić OM, rekao je “Ulaganje i interes WPP-a dobra je vijest za kreativnu industriju s ovih prostora. Dugo smo razgovarali s našim budućim partnerima, kako kreirati novu vrijednost. Naravno, zainteresirani smo za alate i uvide koje posjeduje ova globalna mreža, ali još više od toga, vjerujemo u potencijal formalnog i neformalnog umrežavanja na globalnoj razini. Velika je to prilika za nas i naše klijente. Naš je dosadašnji rast proizašao iz partnerstva s inovativnim kompanijama i talentiranim i ambicioznim pojedinicima. Pridruživanje WPP-u pruža nam priliku za ponovno širenje vlastitih granica.”

Nikola Žinić, partner agencije , rekao je, “Od kad smo postavili digitalni kanal u središte našeg integriranog komunikacijskog procesa agencija je ostvarila veliki rast, samo u protekloj godini potpisali smo ugovore s Addiko Bankom, Coca-Colom i VIPnetom. Ulazak u WPP-ovu globalnu mrežu vidimo kao jednako značajan i transformativan za naš rast i uspjeh. Njihova vjera u naše potencijale dat će nam vjerodostojnost i na tržištima na kojima nismo do sada bili prisutni.”


Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.