Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Edukacija

Euro-unit, HPB, Zagrebačka pivovara najviše ulagali u studentske projekte

Dodijeljeni su Zlatni indeksi za 2011. godinu poduzećima koja su najviše aktivno sudjelovala u akademskom životu i povećala kvalitetu studiranja.Zlatni indeks dodijeljen je u šest kategorija za mala poduzeća, velika privatna, te velika javna poduzeća.

Dodijeljeni su Zlatni indeksi za 2011. godinu poduzećima koja su najviše aktivno sudjelovala u akademskom životu i povećala kvalitetu studiranja.Zlatni indeks dodijeljen je u šest kategorija za mala poduzeća, velika privatna, te velika javna poduzeća.

Povjerenstvo od sedam članova dodijelilo je još posebnu nagradu za imidž, te Grand Prix za poduzeća s najviše nagrada.

Najviše su u studentske projekte i udruge ulagali Euro-unit, Hrvatska poštanska banka, te Zagrebačka pivovara, a na studentskim projektima najviše su sudjelovali Algebra, INA i Holcim. U organizaciji projekata na kojima sudjeluju studenti najviše su se istaknuli Henkel, INA i Styria. Kroz dodjelu stipendija najviše su pridonijeli Euro-unit, INA i Medical Intertrade koji su stoga nagrađeni u kategoriji Stipendije, dok su u kategoriji Prakse dobitnici Henkel, INA i Coca Cola HBC Hrvatska. Partner projekta, Hendal Market Research, izvršio je veliko istraživanje na pet fakulteta zagrebačkog Sveučilišta, te su na temelju rezultata istraživanja dodijeljeni Zlatni indeksi u kategoriji Najbolji imidž prema percepciji studenata. Tako najbolji imidž prema studentima imaju 24 sata, INA i Coca Cola HBC Hrvatska.

Posebne nagrade žirija pripale su Adacti, HŽ-u i Plivi, dok je Grand Prix za velika privatna poduzeća odnijela Coca Cola HBC Hrvatska. INA je osvojila Grand Prix za veliko javno poduzeće, dok su Grand Prix za mala i srednja poduzeća podijelili Henkel i Euro-unit.

– Zaista se trudimo što više uključiti u studentske projekte pogotovo u zadnje tri godine. Najzanimljiviji je program Grow gdje primamo pripravnike koji su tek diplomirali ili su na zadnjoj godini. Treba istaknuti još program Fresh, najmentor, te također jako puno studenata imamo na praksi. Trudimo se da studenti odmah nakon fakulteta dobiju posao, te smo zaposlili otprilike 100 pripravnika. Studenti mogu i dalje očekivati potporu INA-e i nastavak naših programa – rekla je Ivana Kovačević Vukas, direktorica službe za razvoj i obrazovanje INA-e.

Veliki broj nagrada pripao je i Coca Coli HBC Hrvatska koja studentima daje mnoge prilike za dokazivanje. Grand Prix drugu godinu u nizu dokazuje da su na pravom putu.

– Jako nam je drago da smo dobili ovakvo priznanje i želimo čestitati organizatorima na ovoj nagradi. Za studente uvijek mora biti mjesta u društvu i moramo zajedno graditi budućnost. Mi u Cola Cola HBC Hrvatska znamo da studentima treba dati priliku jer oni su budućnost. Kod nas imaju priliku pokazati sav svoj talent. Iznimno smo zadovoljni studentima koji dolaze na praksu kod nas. Svi se pokazuju kao pravi profesionalci s točno zacrtanima ciljem i planom kako to ostvariti. Ako želimo podizati standarde rada i unaprjeđivati vlastito poslovanje moramo ulagati u budućnost, a to su studenti – rekla je Tanya Šplajt Brainović, direktorica Odjela za ljudske potencijale Coca Cola HBC Hrvatska.

Zlatni indeks zamišljen je kao projekt koji će potaknuti poduzeća da se ubuduće više potrude oko studenata kao pokretačima ekonomije koju mogu pomoći da Hrvatska izađe iz krize. Kroz ovaj projekt najbolje je pokazano da su studenti puni ideja, te da žele raditi i svoje ideje implementirati u poduzeća koja daju prilike mladima. Ova nagrada je i putokaz studentima koju tvrtku odabrati da znaju da će u njoj imati priliku svoje ideje pokazati i da će biti saslušani. Nagrada također priznaje i one koji ulažu u napredak studentskog života, te na taj način podižu kvalitetu studiranja. Trenutno se nagrada dodjeljuje na zagrebačkom Sveučilištu, no organizatori se nadaju da će se to uskoro promijeniti.

– Trenutno još nije došlo do zasićenja na ovoj regiji na kojoj djelujemo. Još uvijek ima prostora za napredak i širenje ove nagrade na zagrebačkom sveučilištu. No dugoročni cilj je uključiti sva sveučilišta iz Hrvatske, potaknuti poduzeća neovisno o tome gdje se nalazila da više investiraju u obrazovanje. Također, više aktivirati i studentske udruge iz ostatka Hrvatske da međusobno surađuju. Dignuti kvalitetu studiranja na višu razinu kako bi i naša domaća sveučilišta ušla u klub najboljih i mogla se ravnopravno mjeriti s njima. Time će i mladi biti zadovoljniji i htjeti će ostati u Hrvatskoj i tu koristiti svoju stručnost – poručio je Hrvoje Filipović iz eStudenta.

liderpress.hr/profitiraj.hr/beta


Napisao

Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Ljudski resursi

Uvijek imajte na umu da vam je cilj postići dogovor. Svakako ne pristajte na prvu ponudu, no pazite a vaše ne u konačnici ne...

Lifestyle

Svijetu ne treba još jedan loš vođa koji negativno utječe na zaposlenike, njihovo zdravlje, klijente i tvrtku.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.