Vukovar je do locdowna iz godine u godinu bilježio sve bolje turističke rezultate, a 2019. je bila rekordna. Porastao je broj dolazaka za gotovo 16 posto, noćenja za gotovo 30 posto, a u vukovarsku luku uplovio je 351 kruzer, što je porast veći od 50 posto u odnosu na godinu ranije. Trend turističkog rasta nastavio se i siječnju i veljači 2020. Prema najavama nikad bolja godina, no u ožujku Vukovar je dijelio sudbinu s ostalim destinacijama.
„Nismo se predali ni u lockdownu. Kako su se preko noći promijenili trendovi u turizmu, bilo nam je jasno da će se tražiti destinacije u kojima nema masovnog turizam, a koje s druge strane mogu zadovoljiti sve potrebe modernog putnika, a dodatni benefit su i iznimno povoljne cijene u odnosu na razvikana turistička središta. Fokusirali smo se na društvene medije i digitalne kampanje, snimili smo sedam atraktivnih kratkih video clipova s vrhunskom ponudom u našem gradu i okolici, a među prvima smo već u svibnju krenuli s kampanjom #VukovarZaSvaVremena. Upravo taj slogan i u ovim izazovnim vremenima savršeno opisuje naš grad. Relativno smo blizu, možemo ponuditi sigurnost, izoliranost, očuvanu prirodu, aktivni turizam, odličnu eno-gastro ponudu i kvalitetan smještaj“, kaže Marina Sekulić, direktorica TZ grada Vukovara.
Ističe kako je zanimljivo da su se od četiri nova vukovarska objekta dva otvorila u jeku pandemije, a vukovarske kuće za odmor, apartmani, izletišta, hosteli i hoteli nude slobodu i privatnost u društvu najbližih, zapravo ono što se trenutno najviše cijeni.
„Već smo prvi vikend nakon popuštanja mjera dočekali prve individualne goste, neprestano raste zanimanje za naš grad pa vrlo pozitivno gledamo na budućnost, iako su se neke manifestacije odgodile, a neke poput atraktivnog Vukovar Film Festivala u kolovozu prebacile na online varijantu krajem rujna. Veseli me što se popularni VukovArt festival, koji svake godine mijenja lice našeg grada zahvaljujući iznimnim djelima svjetski poznatih street art umjetnika, krajem kolovoza i početkom rujna ipak uspio održati “, kaže Sekulić i zaključuje kako bi Vukovar ove godine mogao ostvariti 50 posto lanjskog turističkog prometa ne bude li većih iznenađenja ove jeseni i zime.