Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Izdvojeno

Nekoć popularni Digg prodan za 15 milijuna dolara

Nekad najbolji izvor prometa na internetu prodan je u dijelovima pri čemu LinkedIn dobiva patente, The Washinton Post tim, a Betaworks domenu i web stranicu itd.

Nekad najbolji izvor prometa na internetu prodan je u dijelovima pri čemu LinkedIn dobiva patente, The Washinton Post tim, a Betaworks domenu i web stranicu itd.

Legendardna “društvena” web stranica koju je 2004. osnovao danas poznati anđeo investitor Kevin Rose prodana je grupi tvrtki za ukupnu sumu od 15 milijuna dolara, iako su prve procjene bile da se radi o tek 500 tisuća dolara.

Iako ni drugo nije mala suma, u Digg je kroz nekoliko godina rada investirano preko 45 milijuna dolara, a kroz akviziciju se Digg dijeli na komade pri čemu LinkedIn dobiva patente, The Washinton Post tim, a Betaworks domenu i web stranicu itd.

Tako je Washinton Post platio 12 milijuna dolara za Diggov tim inženjera, LinkedIn oko 4 milijuna za petnaestak patenata te New York Timesov inkubator Betaworks 500 do 750 tisuća za “sve što je ostalo”, odnosno domenu, kod, podatke te dakako – promet koji dalje dolazi na Digg.

S obzirom na ukupnu investiciju od 45 milijuna dolara, krajnji rezultat je prilično razočaravajući, no s obzirom kako zadnjih godinu-dvije Digg više ne može naći svoj smjer dobro je što je povraćen barem dio novca, pojašnjava Netokracija.

Tzv. “Digg efekt” bio je jedan od prvih značajnih dokaza da društvene mreže mogu biti izvor velike količine prometa u vrlo kratkom vremenu. Radilo se o situaciji na kojoj bi korisnici Digga za neki link glasali dovoljno puta da se on pojavio na naslovnici Digga, pri čemu su mnoge web stranice padale.

Dok se danas mnogi natječu za što više RT-ova i lajkova, prije 2 do 3 godine internetski marketingaši natjecali su se za što veći broj “diggova” i nadali se da nitko neće “zakopati” njihov sadržaj. Unatog tome, Digg nikad nije uspio postati lokalno popularan poput Facebooka ili Twittera, već je bio prvenstveno odredište američkih geekova.

Diggova četvrta verzija dizajna nije spasila nekad popularni “social news” projekt, tako da je im je danas naslovnica poprilično tužna – većina prijavljenih linkova ima tek stotinjak pa i manje glasova – nekad se radilo o tisućama!

Rose je u međuvremenu izašao iz Digga, osnovao tvrtku za razvoj mobilnih aplikacija za Milk, kako bi se nedavno zaposlio u Google Venturesu – investicijskom krilu najveće svjetske tražilice. Zanimljivo je kako je Google navodno htio kupiti Digg, ali netko unutar Digga nije htio.

Jesu li to bili investitori ili vodstvo na čelu s Roseom, zasad se ne zna. Digg je svoj početni uspjeh među geekovima moga zahvaliti Roseovoj popularnosti na tehnološkoj kabelskoj televiziji TechTV, gdje je radio s i učio od Lea Laporta, osnivača TWiT.tva, kojeg smo intervjuirali na pariškom LeWebu. Kevin je zajedno s Techcrunchovim osnivačom Michaelom Arringtonom te YouTubeovim  Chadom Hurleyjem zaključio kako na internetu postoji previše društvenih servisa!


Napisao

Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.