Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

EU fondovi

Nelipot – pametno smo iskoristili sve prilike

Nemamo investitora, 100% smo vlasnici svoje tvrtke i svoje poslovanje smo financirali sami od početka, uz potporu koju smo dobili iz EU natječaja, ali bez partnera iz projekta Štartaj Slovenija nikada ne bismo dogurali ovako brzo i ovako daleko.

Ime Nelipot, zbog simbolike koju nosi, savršeno utjelovljava filozofiju koja stoji iza slovenskog brenda prirodne kozmetike – Nelipot. Zahvaljujući posebnoj poslovnoj priči, ali i zahvaljujući neodoljivim prirodnim sastojcima, teksturama i mirisima, Nelipot se strelovito izdvojio kao jedinstven i poseban na slovenskom tržištu, a sada njihove predivne proizvode možemo kupiti i u Hrvatskoj.

Iza Nelipota stoje slovenski poduzetnici –  Tina Štrubelj i Simon Oblak – koji su osmislili kozmetiku koja će nam omogućiti upravo nevinu i svima nama urođenu »bosonogost« – povratak prirodi, povratak prirodnim receptima naši baka i djedova, povratak tradiciji nastanka kozmetike iz najboljih ljekovitih sastojaka koje nam priroda pruža. Međutim, priča ima još jedan zanimljiv moment. Naime, Tina i Simon bili su među 12 poduzetnika/inovatora koji su zbog svoje izvorne ideje odabrani za sudjelovanje u slovenskom poslovnom reality showu – projektu »Štartaj, Slovenija!«. Pobjedom u 1. sezoni i osvajanjem titule HIT PROIZVOD 2016. godine, osigurali su da se njihovi proizvodi mogu pronaći na policama Interspara Slovenije, a od sada i Hrvatske.

Od prvog trenutka kada u ruke uzmete Nelipot proizvode u ruke, shvatit ćete da je riječ o posebnom proizvodu – 100% handmade proizvodu u koji su uložene ljubav, strast i kreativnost. Sve se radi s puno emocija i sve se radi ručno – od samoga dezodoransa koji se ručno izrađuje do finalnog pakiranja. Svaka kutijica, svaka mašnica, svaka poruka – sve se ručno izrađuje, ima osobni dodir – to je nešto što kupci osjećaju, cijene i vole.

Potrošači koji paze na svoje zdravlje i na ono što nanose na svoju kožu sigurno će prepoznati izvrsnost jedinstvenih Nelipot dezodoransa u kremi koji spajaju najbolje prirodne sastojke, prekrasne mirise, efikasnost, istančan minimalistički dizajn i osobni dodir – od početka do kraja procesa nastanka.

Što ste radili prije Nelipota?

Tina je radila na dokumentaciji za natječaje za europska sredstva u jednoj tehnološkoj tvrtki, dok je Simon radio kao Key Product Manager u velikoj multinacionalnoj kompaniji, proizvođaču bezalkoholnih pića.

Kako ste započeli Nelipot proizvodnju?

Kao i većina poduzetnika početnika, u garaži. Ideja da razvijemo brend prirodne kozmetike rodila se sasvim spontano, kao posljedica promjene našeg vlastitog životnog stila i vraćanja prirodi. Postojeći dezodoransi nikako nas nisu zadovoljili jer su prepuni kemijskih aditiva (najčešće aluminij klorhidrata), alkohola, itd. Metodom pogrešaka i pokušaja došli smo do formula koje smo željeli, s time da smo više od 10 mjeseci na samima sebi testirali različite formulacije i mirise.

Što je Štartaj Slovenija i zašto ste se prijavili?

Štartaj Slovenija je projekt tvrtke Spar Slovenija i najveće slovenske komercijalne televizijske kuće POP TV (sestrinska Novoj TV) kojim pomažu malim poduzetnicima na početku poslovanja. Spar im nudi ekskluzivnu policu u 13 Interspar hipermarketa te promociju putem svih svojih kanala, a POP TV je o njima snimio poseban format poduzetničkog reality TV showa. Projekt donosi vjetar u leđa domaćem poduzetništvu koji je u 3 sezone na tržište lansirao više od 100 proizvoda mladih slovenskih poduzetnika koji danas uspješno posluju i prodaju svoje proizvode u Spar prodavaonicama, ali i šire.

Projekt se prošle jeseni uspješno proširio u Srbiju kao Super Srbija, a cilj autora projekta je proširiti ga na cijelu Europu, uključujući i Hrvatsku.

U trenutku kad smo se prijavili, već smo prodavali Nelipot proizvode. Kada smo se upoznali s uvjetima natječaja i pogodnostima koje projekt nudi, jednostavno nismo željeli propustiti priliku. Pred nama je bila godina dana mukotrpnog rada. Oboje smo još uvijek radili svoje redovne poslove, a noći provodili u proizvodnji. Snimanje TV emisije, proizvodnja, pakiranje, dostave u Spar, promocije i prezentacije u prodavaonicama, smišljanje marketinških aktivnosti i sadržaja za društvene mreže, customer support i komunikacija s kupcima, sve to nam je oduzimalo ogromno vremena, ali svaki odrađeni sat potpuno se isplatio. Nakon što se na televiziji zavrtjela priča o Nelipotu, kupci su doslovno ispraznili police, a Nelipot je postao jedan od omiljenih Božićnih poklona te zime. Nelipot dezodoransi postali su najprodavaniji proizvod u projektu i osvojili titulu HIT PRODUKT 2016.

Iako smo dezodoranse kreirali prije, sudjelovanje u projektu »Štartaj, Slovenija!« za nas je bila važna odskočna daska jer nam je emisija dala takav boost da smo oboje ostavili redovne poslove i potpuno se posvetili razvoju brenda Nelipot. Sada zapošljavamo 5 ljudi i svoj smo mali laboratorij iz garaže prebacili u veći proizvodni pogon u okolici Ljubljane. U Sloveniji su naši proizvodi odlično prihvaćeni, a super je krenulo i u Hrvatskoj.

Jeste li dobili financijsku investiciju iz projekta? Tko su bili investitori koji su vjerovali i uložili u vas?

Projekt Štartaj Slovenija ne uključuje financijsku investiciju, ali uključuje druge prednosti koje imaju neprocjenjivu vrijednost: ekskluzivnu policu na prodajnom mjestu kod jednog od najvećih trgovačkih lanaca, promociju na svim kanalima trgovačkog lanca, sat vremena jako gledane emisije u prime-timeu na najvećoj komercijalnoj TV kući, mentoriranje i podršku tijekom cijelog procesa (od razvoja proizvoda, testiranja u laboratorijima, do odabira prave ambalaže, pravila za dostave, itd.)

Nemamo investitora, 100% smo vlasnici svoje tvrtke i svoje poslovanje smo financirali sami od početka, uz potporu koju smo dobili iz EU natječaja, ali bez partnera iz projekta Štartaj Slovenija nikada ne bismo dogurali ovako brzo i ovako daleko. Na nama je bilo samo da pametno iskoristimo sve prilike koje su nam se ponudile i to nam je uspjelo.

Koliko je proizvoda u Nelipot brandu?

Nelipot linija proizvoda trenutno nudi:

a) dezodoranse u kremi

– Basic – egzotični miris kokosa
– Shac (izg. Šac) – osvježavajuća kombinacija ulja čajevca i limunske trave iz organskog uzgoja

– Irof – note frangipanija i bergamota
– Mamichku (izg. Mamičku) – posebno prilagođen dezodorans u kremi za trudnice i dojilje, bez mirisa
– Mladizhen (izg. Mladičen) – dezodorans za djecu stariju od 7 godina i mlađe tinejdžere ili osobe s vrlo osjetljivom kožom, svjež i mladolik miris zelene jabuke i esencijalnog ulja vanilije

b) Ulje za tijelo Nelipot Lublen

Mješavina organskih ulja koja savršeno navlažuje kožu, djeluje kao blagi antiseptik i prekrasno se apsorbira.

c) Prašak za zube (prirodna zubna pasta) Nelipot Shverkaj (izg. Šverkaj) od organskog praška đumbira, aktivnog drvenog ugljena od ljuske kokosova oraha i organskog praška klinčića i eukaliptusa.

d) Mast Nelipot Masha (izg. Maža), prirodni je balzam koji se upotrebljava za rješavanje problema s kožom na bazi organskog sjemena konoplje.

Fokus aktualne kampanje su dezodoransi u kremi: Basic, Shac i Irof koji se mogu kupiti u Intersparu.

Kakvi su to proizvodi?

Nelipot proizvodi su ručno rađeni, 100% prirodni, veganski i ekološki kozmetički proizvodi s certifikatom, proizvedeni u Sloveniji. Sadrže samo prirodne sastojke poput kokosovog ulja, sode bikarbone, ulja jojobe, eukaliptusa, čajevca …

Koji je raspon cijena?

Dezodoransi – 99,99 kn
Ulje Lublen – 118,91 kn (webshop)

Shverkaj prašak za zube – 96,60 kn (webshop)
Masha 111,47 kn (webshop)

Gdje ste prisutni. Web, trgovine, tržišta?

Nelipot proizvodi u Hrvatskoj mogu se kupiti u Interspar hipermarketima (samo dezodorans u kremi: Basic, Shac i Irof), a svi Nelipot proizvodi dostupni su u web shopu na www.nelipot.hr.
Nelipot je kao brend prisutan u Sloveniji i Hrvatskoj te internacionalno preko webshopa.

 


Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Komentari

Excel je postao neizostavan alat u poslovnim okruženjima diljem svijeta zbog svoje sposobnosti organizacije, analize i prezentacije podataka u raznolikim industrijama.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.