Četvrto izdanje NEM-a Zagreb 2024, događaja posvećenog produkciji TV serija i filmova u Srednjoj i Istočnoj Europi, službeno je započelo. Prvi dan obilježili su inspirativni paneli, događaj okupljanja koprodukcija te uvodni govor Krešimira Partla, državnog tajnika.
Ukupno 22 NEM Awards finalista predstavilo je svoje projekte u dvije kategorije: Best Pre-Development Project Award (uključujući Scripted Series, Entertainment Format, Scripted Feature-Length Film, i Documentary Series/Feature-Length Film) i The Council of Europe Series Co-production Development Award.
Larry Bass, CEO i Executive Producer, ShinAwiL Productions, podijelio je svoje oduševljenje natjecanjem: „NEM Awards pružaju sjajnu priliku za priznavanje kreativne izvrsnosti, istovremeno skrećući međunarodnu pozornost na uspješne nominacije. To je putovnica za globalno priznanje.“
Prvi dan također je uključivao uvodnu panel diskusiju, The Power of Casting in TV Formats, koja je bila usmjerena na ključnu ulogu koju odabir glumaca ima u uspjehu TV formata. Razgovor je okupio ključne osobe iz industrije, uključujući Leeja Hobbsa, SVP of Discovery Networks i Creative Agency, EMEA Warner Bros. Discovery, koji su podijelili zanimljive uvide:
“Odabir glumaca za nas je izuzetno važan u svim žanrovima. Jedna stvar koja ujedinjuje bilo koji žanr jest da likovi moraju biti upečatljivi. (…) Raznolikost, jednakost i uključenost duboko su ukorijenjeni u našu DNK kao tvrtke i to već neko vrijeme.
(…) Mi djelujemo kao globalni emiter ili globalna medijska kompanija i naša je zadaća nastojati biti reprezentativniji za cijeli planet. To je naša uloga – postavljamo gotovo avangardu i pomičemo granice kako bismo manjim ili lokalnim tvrtkama olakšali da nas slijede.”
![](https://profitiraj.hr/wp-content/uploads/NEM-Zagreb-2024-5-1024x683.jpg)
Panel The Success stories ‘Volcano’ & ‘Reykjavik Fusion’, sponzoriran od strane Creative Europe MEDIA Desk Croatia, detaljnije je istražio dva izuzetna projekta: Volcano i Reykjavik Fusion. Panel raspravu je moderirala Martina Petrović, Head of Creative Europe MEDIA Desk Croatia, a razgovor se usmjerio na složenost međunarodnih koprodukcija, dijeleći naučene lekcije iz ovih uspješnih suradnji.
Posljednji panel dana, Content That Pops: Which Are Decisive Factors for Broadcasters?, okupio je stručnjake za televizijsko emitiranje i akviziciju sadržaja. Razgovarali su o tome što čini sadržaj atraktivnim za emitere, identificirajući ključne aspekte stvaranja sadržaja, ciljanje publike i kvalitetu produkcije.
Ovi zanimljivi paneli ne samo da su pružili vrijedno znanje sudionicima, već su i pokrenuli značajne rasprave o budućnosti televizije.
Tijekom posebnog privatnog događanja, Future Projects from Croatia by HDNP & SPID, članovi oba udruženja predstavit će svoje projekte u fazi pred-razvoja lokalnim producentima, programskim direktorima, menadžerima sadržaja i drugim donosiocima odluka iz televizijske industrije.
Prvi dan NEM Zagreba 2024. završio je Co-Production Gathering događajem u NEM Loungeu. Sudionici su imali priliku opustiti se i umrežiti s kolegama iz industrije, dok su raspravljali o ključnim trendovima i informacijama iz industrije, pripremajući teren za uzbudljive panele koje slijede.
Svi detalji događanja dostupni su na službenoj web stranici NEM Zagreb 2024.
NEM Zagreb 2024 sufinanciran je od strane Europske unije, kroz podprogram Creative Europe MEDIA.