Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Poduzeća

Nestlé ostvario organski rast od 2,8 % u prvom kvartalu ove godine

Kompanija Nestlé objavila je financijske rezultate za prva tri mjeseca ove godine.

Kompanija Nestlé objavila je financijske rezultate za prva tri mjeseca ove godine.

Povodom objave financijskih rezultata, Laurent Freixe, izvršni direktor kompanije Nestlé izjavio je: ”U vremenu povećane makroekonomske i potrošačke nesigurnosti, Nestlé je ostvario organski rast prodaje od 2,8% od čega 0,7% dolazi iz realne interne stope rasta (RIG), a 2,1% iz cijena. Rast je ostvaren na različitim tržištima i kategorijama, uz dobivanje većih tržišnih udjela u mnogim poslovnim segmentima, posebno naših najvećih brendova. Nastavili smo napredovati u provedbi strategije. Naš program uštede “Fuel for Growth” ide prema planu i osigurava nam ulaganja za brži rast.

U ovom kvartalu uložili smo u jačanje našeg osnovnog poslovanja, a potošači su dobro reagirali na lansiranje inovacija vezanih uz ključne brendove (‘big bet’) poput Nescafé Espresso Concentrate, a u manje učinkovitim segmenatim, primjetna su poboljšanja. Nastavljamo provoditi organizacijske promjene kako bismo povećali usklađenost i fokus, uz mjere za strukturu u Zoni Europa i daljnje unapređenje našeg sektora istraživanja i razvoja (R&D).

Rezultati u prvom kvartalu su u skladu s našim očekivanjima, a smjernice za 2025. godinu ostaju nepromijenjene. To se temelji na našoj procjeni izravnog utjecaja trenutnih carina i sposobnosti kompanije na prilagodbu. Neizravni utjecaji na potrošače i kupce, kao i na valute i cijene sirovina, još uvijek su nejasni. Općenito govoreći, situacija ostaje dinamična uz povećan rizik i nesigurnost. Naših 277.000 predanih kolega diljem svijeta radi na uspješnoj provedbi strategije: ostvarivanju učinkovitosti i ulaganju u rast naših kategorija i poboljšanje tržišnog udjela.”

Ključni pokazatelji:

  • Ostvarivanje organskog rasta u nesigurnom okruženju
  • Organski rast iznosi 2,8% od čega 0,7% dolazi iz realne interne stope rasta (RIG), a 2,1% iz cijena
  • Poduzete su aktivnosti vezane uz cijene zbog inflacije troškova ulaznih materijala vezanih uz kavu i kakao, uz ograničeni utjecaj na kupce
  • Program uštede “Fuel for Growth” napreduje prema planu. Očekuju se dodatne uštede u iznosu od 0,7 milijardi švicarskih franaka u 2025. godini, a do sada su uštede uglavnom ostvarene kroz troškove nabave
  • Plan za 2025. godinu ostaje isti i temelji se na procjeni izravnog utjecaja trenutnih carina i sposobnosti prilagodbe kompanije
Nestlé u Hrvatskoj

Adriatic North Hub, kojeg čine Hrvatska, Bosna i Hercegovina i Slovenija, doprinio je poslovnim rezultatima kompanije Nestlé solidnim organskim rastom u prvom kvartalu 2025. godine.

“Želim istaknuti doprinos Hrvatske ostvarenim rezultatima: naš je tim odradio izvrstan posao na početku ove izazovne godine što je rezultiralo jednoznamenkastim rastom u prvom kvartalu. Uz ostvarivanje održivog rasta, i dalje nastavljamo doprinositi lokalnoj zajednici. U prvom kvartalu donirali smo više od 5 tona naših proizvoda kako bismo pomogli onima kojima je pomoć potrebna. Također, nastavili smo s inicijativom za smanjenje otpada od hrane, #BirajZeleno: osigurali smo sredstva i izgradili edukativno-terapijski vrt za korisnike i učenike Centra za obrazovanje Slave Raškaj, gdje će učenici, koji se školuju za kuhare, uzgajati voće i povrće te učiti o smanjenju otpada od hrane. Ovo je dokaz kako lokalne inicijative mogu utjecati na zajednicu u kojoj poslujemo, u skladu s našom predanošću održivosti, inkluzivnosti i društvenoj odgovornosti,” rekao je Laurentiu-Florin Dimitriu, generalni direktor kompanije Nestlé za Hrvatsku, Sloveniju i Bosnu i Hercegovinu.


Novosti

Na panelu pod nazivom „Croatia’s Success Story: From Transition to Resilience“ razgovaralo se o gospodarskoj transformaciji Hrvatske i njezinu putu prema dugoročnoj otpornosti.

Lifestyle

Sigurnost poslovnih zgrada važan je faktor koji utječe na zaštitu zaposlenika, imovine i poslovnih podataka.

Ekonomija

Grad Rovinj-Rovigno danas je predstavio aplikaciju 'Rovinj-Rovigno Direct' koja donosi temeljitu digitalnu promjenu u komunikaciji građana s gradom.

Edukacija

Panel rasprava o kredibilitetu i rezultatima televizije u fragmentiranom medijskom okruženju te što to znači za oglašivače

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.