U drugom fiskalnom tromjesečju tvrtka je ostvarila 254 milijuna dolara neto dobiti, ili 10 centi po dionici, zahvaljujući izrazito dobrom prijemu “Avatara” i boljoj klimi na području medijskog oglašavanja, priopćeno je iz News Corp-a.
Usporedbe radi, godinu dana ranije kompanija sa sjedištem u New Yorku koju kontrolira australski medijski mogul Rupert Murdoch zabilježila je neto gubitak u visini 6,4 milijarde dolara, ili 2,45 dolara po dionici, slijedom velikih izdataka, uključujući i kupnju kompanije Dow Jones, izdavača uglednog lista Wall Street Journal.
Prihodi su također porasli iznad očekivanja, za 10 posto na 8,7 milijardi dolara.
Signalizirajući da čvrsto vjeruje u obnovu povjerenja u posrnuli medijski sektor, kompanija je povisila prognozu o rastu dobiti za cijelu fiskalnu 2010. na 20 do 25 posto.
“U osnovi, svi su dijelovi poslovanja ostvarili rezultate iznad očekivanja, tržište oglašavanja ponovno je živnulo, a vjerojatno najsnažniji rast operativne dobiti zabilježio je novinski odjel”, ocjenjuje David Joyce, analitičar investicijske tvrtke Miller Tabak.
“Sadržaj caruje elektroničkim prostorom”
News Corp-ov novinski dio poslovanja zabilježio je 30-postotni rast operativne dobiti zahvaljujući rastu prihoda od oglašavanja u Wall Street Journalu, smanjenju troškova i povoljnim valutnim tečajevima.
Tvrtkin dio poslovanja s holivudskim studijima gotovo je utrostručio operativnu dobit, na 324 milijuna dolara, dok je odjel kanala kablovske televizije Fox ostvario 35-postotni rast operativne dobiti.
Izvršni direktor Rupert Murdoch bio je iznimno optimističan na konferenciji za novinstvo, ustvrdivši da će kompanija u budućnosti profitirati od spremnosti klijenata da plaćaju za kvalitetni sadržaj koji se objavljuje na elektroničkim medijima.
“Sadržaj caruje elektroničkim prostorom”, zaključio je Murdoch, najvatreniji zagovornik prijelaza novinske industrije na digitalni pretplatnički model.