Nakon toliko godina rada odlučili smo razgolititi struku i pokazati tko čini INDUSTRIJU KREATIVNIH RJEŠENJA, ali u jednom sasvim drugom kontekstu. U sklopu konferencije NEXT BALKANS održat će se natjecanje kreativnih rješenja koja nikada nisu vidjela svjetlo kampanja. Razgovarali smo s Leom Brezar, CEO Dhar media/ Superbrands Hrvatska i Slovenija
Što je NEXT BALKANS?
NEXT BALKANS je konferencija u čijem sklopu se održava natjecanje NEXT BALKANS –natjecanje za kreativna rješenja koja nisu vidjela svjetlo kampanja. Ideja konferencije je da okupi struku, pa čak i u regiji, te da po- kažemo kako se kreativni procesi događaju svakodnevno te kako se iza jedne kreativne ideje koja ”prođe” nađu deseci onih, koji iz nekih razloga, ne zadovolje kriterije ”prolaza”. Da ne spominjem projekte koji se planiraju pa odgode zbog opravdanih razloga ili Kreativu koja nastaje prilikom brain storm procesa prilikom stvaranje stvaranja jednostavnijih kampanja ili oglasa u kreativnim timovima, ne samo agencija, već i tvrtki te medija. Za takva rješenja stvoren je NEXT BALKANS.
NEXT BALKANS je prilično inovativna ideja. U struci se još nije dogodilo da netko ocjenjuje kreativna rješenja koja nisu vidjela svjetlo kampanja.
Do stvaranja NEXT BALKANSA došlo je prilikom kreiranja komunikacijske strategije za projekt Superbrands 2017. Razmišljala sam o stanju u struci, o nagradama, o brendovima i njihovim kreatorima, te o tom motoru koji non-stop radi. Dhar media je i sama jedan dobro podmazan motor koji dnevno producira velik broj kreativnih rješenja te u mnogim
NEXT BALKANS su ljudi – genijalci, talenti koji se ne gase ni kad rade 24/7. Situacijama promišljamo o projektima ”izvan okvira” kako bismo klijentima ponudili nešto novo – što uglavnom rade mnoge agencije. No, nas krasi jedna osobina – mi se volimo uhvatiti u koštac s izazovima pomicanja granica, pokretanja novih inovativnih projekata ili čak podizati brendove iz pepela.
Tu je došla do izražaja moja ideja o NEXT BALKANSU i rješenjima koja stoje u ladicama (čitaj serverima). Vjerujemo da je takvih rješenja mnogo i da će pokazati upravo ovo: TKO ČINI KREATIVNU INDUSTRIJU U REGIJI?
Organizator NEXT BALKANSA.
NEXT BALKANS i BREND KULTURA, časpopis koji ove godine slavi drugi rođendan. Njega sponzorira Superbrands Hrvatska, a operativno izvodi agencija Dhar media koja ga je osmislila kreirajući godišnju strategiju razvoja kanala komunikacije. Osim ideje i koncepta natjecanja, Dhar media je dizajnirala logotip konferencije, a ujedno i samu nagradu.
Logotipi, Print, Radio, Video, Web- dizajn, Gerila, Social, Aplikacije, kategorije su u kojima se mogu prijaviti radovi. Tko se može prijaviti na natjecanje i tko ocjenjuje radove?
Prijaviti se mogu pojedinci, kreativne agencije, agencije za odnose s javnošću i tvrtke putem online obrasca, a radove ocjenjuje Stručno vijeće NEXT BALKANS 2017. Stručno vijeće NEXT BALKANS čine stručnjaci iz svijeta medija, marketinga i odnosa s javnošću, predstavnici stručnih organizacija, profesori, direktori tvrtki i ključne osobe u tvrtkama za određeni brend/tržište. Pravilnik o natjecanju nalazi se na službenoj stranici NEXT BALKANS, www.next-balkans.com .
NEXT ZONA: Kreativni pogon, naziv je konferencije koja će se održati 01.-02.03. 2017. U Cinestaru/Branimir centar.
Najavljujete zanimljiva predavanja – “case study” – tko su predavači na konferenciji?
Kreativni pogon nam je bila prva asocijacija kod osmišljavanja teme konferencije. Svaka industrija ima svoje pogone pa tako industrija kreativnih rješenja ima svoje motore. To su ljudi, genijalci, talenti koji se ne gase ni kad rade 24/7. Osim izvrsnih predavača spremamo i predah uz Studio smijeha koji priprema četiri zabavna stand up nastupa, a kroz konferenciju će nas voditi Marina Orsag. Povodom konferencije priprema se specijalno izdanje Brend kulture – NEXT BALKANS.
Predavači:
1. Žaklina Trbović, Članica uprave za marketing, Auto Zubak – Ines Kozina, Managing Director Deputy, UNEX
2. Ivan Pakozdi, Izvršni direktor za razvoj na Edward Bernays Visokoj školi za komunikacijski menadžment
3. Ismir Omeragić, CEO Valicon BiH – Josip Tvrtković, MSc. CEO Valicon Hrvatska
4. Antonija Markić, Market Response Manager, Mediatoolkit
5. Martina Tomljenović, Voditelj sektora za marketing i istraživanje tržišta, Borovo
6. Aljoša Bagola, Kreativni director, Pristop
7. Lea Brezar, CEO Dhar media/Superbrands HR/SLO