Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Novosti

Nije Google uvijek uspješan – pogledajte pet velikih poslovnih promašaja!

Google je proteklog tjedna izvijestio o poslovnim rezultatima i promjenama u vrhu kompanije. Eric Schmidt više nije prvi čovjek, a na to mjesto zasjeo je Larry Page, suosnivač kompanije. Uz rezultate i promjene na čelnim pozicijama Google je istaknuo uspjehe i neuspjehe u 2010. godini. Pobjednicima su proglasili oglašavanje, Android, YouTube i Google Enterprise. Mi vam donosimo Gooleove manje uspješne priče, odnosno gubitnike koji nisu opravdali Googleova očekivanja. Larry Page uskoro ih se mora riješiti.

Google je proteklog tjedna izvijestio o poslovnim rezultatima i promjenama u vrhu kompanije. Eric Schmidt više nije prvi čovjek, a na to mjesto zasjeo je Larry Page, suosnivač kompanije. Uz rezultate i promjene na čelnim pozicijama Google je istaknuo uspjehe i neuspjehe u 2010. godini. Pobjednicima su proglasili oglašavanje, Android, YouTube i Google Enterprise. Mi vam donosimo Gooleove manje uspješne priče, odnosno gubitnike koji nisu opravdali Googleova očekivanja. Larry Page uskoro ih se mora riješiti.

Knol – neuspjeli odgovor Wikipediji

Kao svojevrsni odgovor na planetarno popularnu Wikipediu, Google je početkom 2008. godine lansirao Knol. Knol se razlikuje od Wikipedie po tome što pojmove i definicije ne može objavljivati svatko, već samo stručnjaci čiji su ime i slika jasno vidljivi. Priča nije prošla, a Knol nikada nije zaživio u pravom svjetlu.

Nakon svega dvije godine Knol ima toliko praznina u sadržaju da je praktički bezvrijedan. Mnogi se čude što Google još uvijek drži Knol pod svojim imenom.

Pitanje je može li Google ovaj proizvod uopće nekome prodati ili će ga morati jednostavno ugasiti.

Orkut – jer Brazil nije dovoljan

Orkut je Googleov projekt i najveća socijalna mreža u Brazilu. Pokrenuta je kao svojevrsni odgovor Facebooku. Posao je uspio, ali samo u Brazilu, a Brazil nije dovoljan.

Google ovaj projekt ne može ugasiti jer ima vrijednost u velikom broju registriranih korisnika. Page bi trebao pronaći odgovarajućeg kupca i riješiti se ovog projekta.

Znate li uopće što je Buzz?

Buzz je Googleov projekt sličan Facebooku, ali s jednom bitnom razlikom – nitko ga ne koristi!

Iako je integriran u Gmail koji ima oko 300 milijuna korisnika, Buzz nije uspio. Na samom početku korisnici su ostali razočarani njegovom privatnošću.

Buzz je projekt kojeg Google mora pretvoriti u nešto bolje ili ga jednostavno ukloniti.

Google Health – previše uzima, a malo daje

Da je Google Health postao nešto što će korisnicima organizirati medicinsku dokumentaciju brzo i na jednom mjestu, vjerojatno bi postao uspješan. Health je trebao biti svojevrsna revolucija u industriji zdravstvene zaštite, no to nije postao. Nitko ne želi izgubiti cijeli vikend za posao koji za korisnike danas uredno odrađuju osiguravajuća društva.

Google bi iz ove industrije trebao izaći što prije.

Chrome OS – vrijeme je za spoj s Androidom

Android ima gotovo sve što i Chrome OS, ali uz to nije ograničen samo na web aplikacije, na tržištu je više od 100.000 njegovih aplikacija i ugrađuje se u više od 300.000 uređaja dnevno diljem svijeta. Ono što je najvažnije, Android je dizajniran za zaslone osjetljive na dodir, a nadolazeća verzija 3.0 prilagođena je za tablete. Chrome OS postaje nepotreban, a očekuje se kako će ga Google „pretvoriti“ u Android.


Napisao

Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.