Njemačka kao turistička destinacija bilježi sve veći rast na brojnim tržištima u razvoju. To potvrđuju istraživanja tržišta Turističke organizacije Njemačke na osnovi nedavnih studija tvrtke IPK International. Njemačka turistička zajednica 2012. godine otvorila je u Beogradu regionalni ured kako bi ciljano razvijala ovdašnji tržišni potencijal. Ovaj je ured od tada zadužen za promociju na području Hrvatske, Bosne i Hercegovine, Bugarske, Crne Gore, Rumunjske i Srbije.
Petra Hedorfer, predsjednica Upravnog odbora Njemačke turističke zajednice: „Čvrsto pozicioniranje Njemačke kao turističke destinacije u regiji najbolja je potvrda strateške posvećenosti i angažmana na tržištima u razvoju. I u budućnosti vidimo veliki potencijal u ovoj regiji koji se može iskoristiti ciljanim marketinškim aktivnostima: Na temelju trenutačnih prognoza, do 2020. možemo očekivati godišnji porast od u prosjeku 3 % u ukupnom broju od 2,4 milijuna putovanja iz ove regije u Njemačku.”
Za Njemačku kao turističku destinaciju značaj ovog tržišta nastavlja rasti. Tako je od 2012. do 2013. ostvaren porast od 4,6 % – tj. sa 1,8 na skoro dva milijuna putovanja. „Ovom je količinom putovanja regija već zauzela važno mjesto među izvornim tržištima koja bilježe visok rast”, objašnjava dalje Petra Hedorfer. Njemačka je s dva milijuna putovanja i tržišnim udjelom od 14 % već danas omiljena turistička destinacija stanovnika zemalja balkanske regije i time prednjači u odnosu na susjedne zemlje poput Grčke i Turske (svaka po 11 %), Italije (9 %) ili Mađarske (7 %). U Hrvatskoj kao najvećem izvornom tržištu regije Njemačka je kao turistička destinacija u prošloj godini sa 770 000 putovanja ostvarila nevjerojatan tržišni udio od 27 % i time potvrdila apsolutno prvo mjesto kao jedna od najpopularnijih međunarodnih destinacija među Hrvatima.
[tabs]
[box style=”0″]
Statistike pokazuju da 53% gostiju iz Hrvatske dolazi u Njemačku na odmor, poslovna putovanja, uglavnom na njemačke sajmove.
[/box]
Njemačka je zauzela drugo mjesto na listi najomiljenijih turističkih destinacija u Rumunjskoj (583 000 putovanja), a treće u Bugarskoj (360 000 putovanja) te u Bosni i Hercegovini (191 000 putovanja). Gosti iz Hrvatske u 2014. godini ostvarili su 770 000 putovanja i time odabrali Njemačku za najomiljeniju destinaciju (27% Njemačka, 15% Italija, 12% Bosna i Hercegovina i 11% Austrija). Građani Hrvatske najčešće putuju u Njemačku avionom (41%), automobilima (32%) i komb prevozom (22%), zadržavajući se duže od osam noći. Najčešći su posjetitelji u dobi između 35 i 54 godina (54%) i po danu troše 64 eura, a po putovanju oko 505.
Njemačka turistička zajednica DZT (Deutsche Zentrale für Tourismus) nacionalna je turistička zajednica Njemačke koja ima za cilj predstavljanje Njemačke kao turističke destinacije. DZT ima sjedište u Frankfurtu na Majni i radi po nalogu Saveznog ministarstva gospodarstva i energije (BMWe), na temelju odluke njemačkog parlamenta. DZT kreira i provodi strategije i aktivnosti u cilju njegovanja pozitivnog imidža Njemačke kao turističke destinacije u inozemstvu i poticanja turističkih posjeta Njemačkoj putem svojih 30 predstavništava širom svijeta. Više informacija možete pronaći na internetskoj stranici našega tiskovnogcentra: www.germany.travel/presse