Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Ekonomija

Njemačka jedna od najpopularnijih destinacija Hrvata

DTZ

Njemačka kao turistička destinacija bilježi sve veći rast na brojnim  tržištima  u  razvoju.  To  potvrđuju  istraživanja  tržišta  Turističke  organizacije Njemačke na osnovi nedavnih studija tvrtke IPK International. Njemačka turistička zajednica 2012. godine otvorila je u Beogradu regionalni ured kako bi ciljano razvijala ovdašnji tržišni potencijal. Ovaj je ured od tada zadužen za promociju na području Hrvatske, Bosne i Hercegovine, Bugarske, Crne Gore, Rumunjske i Srbije.

Petra Hedorfer,  predsjednica  Upravnog  odbora  Njemačke  turističke  zajednice:  „Čvrsto pozicioniranje  Njemačke  kao  turističke  destinacije u  regiji  najbolja  je  potvrda  strateške posvećenosti i angažmana na tržištima u razvoju. I u budućnosti vidimo veliki potencijal u ovoj  regiji  koji  se  može  iskoristiti  ciljanim  marketinškim  aktivnostima:  Na  temelju trenutačnih prognoza, do 2020. možemo očekivati godišnji porast od u prosjeku 3 % u ukupnom broju od 2,4 milijuna putovanja iz ove regije u Njemačku.”

Za  Njemačku  kao  turističku  destinaciju  značaj  ovog tržišta  nastavlja  rasti.  Tako  je  od 2012. do 2013. ostvaren porast od 4,6 % – tj. sa 1,8 na skoro dva milijuna putovanja. „Ovom je količinom putovanja regija već zauzela važno mjesto među izvornim tržištima koja bilježe visok rast”, objašnjava dalje Petra Hedorfer. Njemačka  je  s  dva  milijuna  putovanja  i  tržišnim  udjelom  od  14 %  već  danas  omiljena turistička destinacija  stanovnika  zemalja balkanske  regije  i  time  prednjači  u odnosu na susjedne zemlje poput Grčke i Turske (svaka po 11 %), Italije (9 %) ili Mađarske (7 %). U Hrvatskoj kao najvećem izvornom tržištu regije Njemačka je kao turistička destinacija u prošloj  godini  sa  770 000  putovanja  ostvarila  nevjerojatan  tržišni  udio  od  27 %  i  time potvrdila  apsolutno prvo  mjesto kao  jedna  od  najpopularnijih  međunarodnih destinacija među  Hrvatima.

[tabs]

[box style=”0″]

Statistike pokazuju da 53% gostiju iz Hrvatske dolazi u Njemačku na odmor,  poslovna  putovanja,  uglavnom  na  njemačke  sajmove.

[/box]

Njemačka  je  zauzela  drugo  mjesto  na listi  najomiljenijih  turističkih destinacija u Rumunjskoj (583 000 putovanja), a treće u Bugarskoj (360 000 putovanja) te u Bosni i Hercegovini (191 000 putovanja).  Gosti  iz  Hrvatske  u  2014.  godini  ostvarili  su  770 000  putovanja  i  time  odabrali Njemačku  za  najomiljeniju  destinaciju  (27%  Njemačka,  15%  Italija,  12%  Bosna  i Hercegovina  i  11%  Austrija).  Građani  Hrvatske  najčešće  putuju  u  Njemačku avionom (41%), automobilima (32%) i komb prevozom (22%), zadržavajući se duže od osam noći.  Najčešći  su posjetitelji  u  dobi  između  35  i  54  godina  (54%)  i  po  danu  troše  64  eura,  a  po putovanju oko 505.

Njemačka turistička zajednica DZT (Deutsche Zentrale für Tourismus) nacionalna je turistička zajednica Njemačke koja ima za cilj predstavljanje Njemačke kao turističke destinacije. DZT ima sjedište u Frankfurtu na Majni i radi po nalogu  Saveznog  ministarstva  gospodarstva  i  energije  (BMWe),  na  temelju  odluke  njemačkog parlamenta.  DZT  kreira  i  provodi  strategije  i  aktivnosti  u  cilju  njegovanja  pozitivnog  imidža Njemačke kao turističke destinacije u inozemstvu i poticanja turističkih posjeta Njemačkoj putem svojih 30  predstavništava  širom  svijeta. Više  informacija možete  pronaći  na  internetskoj  stranici našega tiskovnogcentra: www.germany.travel/presse

Preporučujemo

Lifestyle

Iako brojevi variraju od situacije do situacije neupitno je da je govor tijela u prenošenju poruke jako bitan.

Lifestyle

Dulum zemlje, prva sezona dokumentarne serije u četiri nastavka, priča o izazovima i uspjehu hrvatskih “poljoprivrednika vizionara”.

Lifestyle

Samopouzdanje, kao i većina drugih vještina, može se naučiti i bitno poboljšati.

Upravljanje biznisom

Upravo su vam dali novi projekt i nemate ni najblažu ideju kako ćete ga napraviti na vrijeme. A naravno, ne dolazi u obzir da...

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.