Izdvojeno

Njemci zadržali reputaciju najoptimističnijih potrošača

Bez obzira na sve recesijske scenarije u vrijeme financijske krize Nijemci su i dalje zadržali reputaciju najoptimističnijih potrošača kada su u pitanju putovanja na odmor.

Bez obzira na sve recesijske scenarije u vrijeme financijske krize Nijemci su i dalje zadržali reputaciju najoptimističnijih potrošača kada su u pitanju putovanja na odmor.

Trenutno su upravo oni  najviše odgovorni za naznake turističkog oporavka u ovoj godini, pokazuju rezultati iszraživanja GfK.

Usporedba  s prošlom godinom pokazuje da će 11% više Nijemaca ići na godišnji odmor izvan mjesta stalnog boravka i to je liderska pozicija u Europi. Ova kretanja u turizmu potvrđuje pozitivna potrošačka klima kod Nijemaca, dok to nije slučaj i u drugim Europskim zemljama gdje je potražnja za putovanjima dosta slabija. Tako, na primjer, u V. Britaniji su rezervacije putovanja za oko 5% manja nego prošle godine.

Visoka nezaposlenost, strah od gubitka posla, i rast inflacije uzrokuju manje zanimanje potrošača za putovanja. Nizozemci također pokazuju suzdržljivost pa je pad rezervacija za 2% niži nego prethodne godine.

No Europljani u cjelini pridaju visoku vrijednost putovanjima, a to se posebno odnosi na specifičan segment  penzionera (u razvijenim zapadnim zemljama) koji su sa svojim fiksnim prihodima  posebno manje osjetljivi  na financijsku krizu. Slično je i s zaposlenim samcima koji si mogu priuštiti više zadovoljstva, te je u proteklom vremenu krize taj  segment čak pokazao porast odlazaka na putovanja. Ostali su segmenti jače pod utjecajem krize i potrebe stezanja remena. Oni se ne odriču putovanja na godišnji odmor ali često se smanjuje trajanje glavnog odmora i/ili se uzima manje odmore s boravkom u domicilnoj zemlji i sa striktnim planiranjem trošenja.

Turizam prati jedan fenomen, najme, već su i ranija kretanja pokazala –  čim nestanu novinski natpisi o krizi turizam se oporavlja nevjerojatnom brzinom!

GfK

Click to comment

Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Komentari

Excel je postao neizostavan alat u poslovnim okruženjima diljem svijeta zbog svoje sposobnosti organizacije, analize i prezentacije podataka u raznolikim industrijama.

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.

Exit mobile version