Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Novosti

NKD obilježava 15 godina poslovanja u Hrvatskoj

Od dolaska na hrvatsko tržište 2010. godine, NKD se pozicionirao kao pouzdan pružatelj aktualne mode, kućnog tekstila i dodataka za dom, s naglaskom na atraktivan omjer cijene i kvalitete.

Od dolaska na hrvatsko tržište 2010. godine, NKD se pozicionirao kao pouzdan pružatelj aktualne mode, kućnog tekstila i dodataka za dom, s naglaskom na atraktivan omjer cijene i kvalitete. Danas, s više od 60 poslovnica i 210 zaposlenika, Hrvatska zauzima važno mjesto unutar međunarodne NKD grupe – a 2025. godine obilježava se 15. obljetnica njezina uspješnog poslovanja.

„Dugoročni uspjeh NKD-a u Hrvatskoj temelji se na jasnoj strategiji: širok i kvalitetan asortiman po cijenama pristupačnim obiteljima, snažna lokalna prisutnost te kontinuirano širenje mreže poslovnica“, istaknula je Nada Jurišić, Country Managing Director Sales za Hrvatsku i Sloveniju.

Nada Jurišić, Country Managing Director Sales za Hrvatsku i Sloveniju
Strateška izgradnja s regionalnim fokusom

NKD je svoju prvu poslovnicu u Hrvatskoj otvorio 2010. godine u Zagrebu, a potom je postupno širio prisutnost na srednje velike gradove i manja mjesta. Od ulaska Hrvatske u Europsku uniju 2013. godine, logistički su procesi dodatno optimizirani, a dostupnost ponude znatno poboljšana. Danas je NKD prisutan u svim dijelovima zemlje – od obale do kontinentalnog dijela – i čvrsto je integriran u svakodnevni život brojnih potrošača.

NKD – tekstilni diskonter s jasnim pozicioniranjem

Kao jedan od vodećih europskih tekstilnih diskontera, NKD danas broji oko 2.200 poslovnica i više od 10.000 zaposlenika. Kao lokalni opskrbljivač, NKD prvenstveno cilja žene u dobi između 30 i 64 godine, nudeći raznolik i često osvježavan asortiman koji uključuje odjeću za cijelu obitelj, sportsku odjeću, kućni tekstil, dekoracije za dom i robu široke potrošnje. U Hrvatskoj se taj koncept odražava u ponudi prilagođenoj lokalnim potrebama – od svakodnevne odjeće do sezonskih promocija i artikala vezanih uz školsku godinu, blagdane ili turističku sezonu. Poslovnice veličine 300 do 450 m² smještene su na lako dostupnim i frekventnim lokacijama – u gradskim središtima i trgovačkim centrima.

Kvaliteta za dobar osjećaj – atraktivan asortiman

NKD neprestano ulaže u razvoj svog asortimana, s fokusom na kvalitetu, aktualnost i funkcionalnost. Vlastite marke i kolekcije u skladu s modnim trendovima čine NKD atraktivnim izborom za obitelji. U sklopu inicijative za podizanje kvalitete, posebno se vodi računa o sigurnosti i odabiru materijala kod osjetljivih kategorija proizvoda, poput dječje odjeće, donjeg rublja i kućnog tekstila.

Pogled u budućnost: planirano širenje na više od 100 lokacija

NKD nastavlja s razvojem i u godinama koje dolaze – cilj je proširiti mrežu poslovnica u Hrvatskoj na više od 100 lokacija, s naglaskom na gradove s više od 10.000 stanovnika. Time se želi dodatno ojačati lokalna prisutnost i još snažnije pozicionirati NKD kao prepoznatljivu trgovačku marku na hrvatskom tržištu.

Godišnjica uz zahvalu vjernim kupcima

U povodu obilježavanja 15 godina poslovanja, NKD se zahvaljuje svojim kupcima posebnom prigodnom pogodnosti: od 22. do 24. svibnja 2025. godine svi kupci u poslovnicama diljem Hrvatske ostvaruju 20 % popusta na cjelokupan asortiman.


Novosti

Mnoge tvrtke, posebice one manje, nemaju internog CISO-a koji bi ih vodio kroz ovaj proces. Upravo kako bi riješili taj problem, Combis i Hrvatski...

Poduzeća

Osem d.o.o. se bavi proizvodnjom i prodajom mesnih namaza i prerađevina, u svom vlasništvu ima brend Kekec i proizvodnu lokaciju u Murskoj Soboti u...

Komentari

Koliko puta ste ove godine u pauzi od posla rekli: “Još malo pa godišnji!”?

Poduzeća

Marija Čortan imenovana je za direktoricu digitalnih marketinških komunikacija (Chief Digital & Marketing Officer) i članicu Upravnog odbora za L’Oréal Adria-Balkan Hub, sa sjedištem...

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.