Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Komunikacija

Nova era društvenih mreža na Danima komunikacija: Kako ujediniti kreativnost, podatke i AI za maksimalne rezultate?

Kreativnost i podaci zajedno čine moćan alat za postizanje maksimalnog uspjeha – dok kreativnost donosi inovativne ideje, podatci ih usmjeravaju prema pravim odlukama i rezultatima

Mirella Crespi na Danima komunikacija_DK2025

Kreativnost i podaci zajedno čine moćan alat za postizanje maksimalnog uspjeha – dok kreativnost donosi inovativne ideje, podatci ih usmjeravaju prema pravim odlukama i rezultatima. Ali kako ih spojiti u pobjedničku kombinaciju? Saznajte na Danima komunikacija, festivalu komunikacija i kreativnosti koji se održava od 15. do 18. svibnja u Rovinju, u predavanju koje će na glavnoj festivalskoj pozornici održati briljantna kreativna strateginja Mirella Crespi.

Ona je osnivačica i direktorica Creative Milkshakea, jednog od najvećih europskih studija koji spaja performance i kreativnost, stoji iza više od 2000 oglasa mjesečno na šest jezika za globalne brendove poput Amazona, Mete, Unilevera i Ubisofta. No, Mirella Crespi nije samo kreativni um – ona je strateginja koja razumije podatke bolje od ikoga i zna kako ih pretvoriti u kampanje koje ne samo da privlače pažnju već i donose konkretne poslovne rezultate. Svojim inovativnim pristupom razbija mit da su kreativnost i marketinška efikasnost suprotstavljeni pojmovi – upravo suprotno, ona ih besprijekorno spaja, pokazujući brendovima kako ostvariti maksimalan marketinški učinak.

11.04.2024. Rovinj, Pocelo je deseto izdanje Sudionike na festivalu, uz vise od 150 izvodjaca, ocekuje 70 programskih segmenata na svim festivalskim lokacijama
Data Doesn’t Lie, Your Creativity Does

Kako svladati korake u kreiranju visokoperformansnih oglasa na društvenim mrežama – od istraživanja do produkcije, testiranja i optimizacije? Crespi u svom predavanju naziva Data Doesn’t Lie, Your Creativity Does donosi najnovije metodologije i najbolje prakse za razvoj oglasa koji kombiniraju podatke, strategiju i umjetnu inteligenciju kako bi skalirali kampanje i poboljšali rezultate na svim platformama. Svi koji žele podići svoje oglase na novu razinu i pretvoriti kreativnost u mjerljive poslovne uspjehe, ovo predavanje neće htjeti propustiti.

Crespi će se na glavnoj festivalskoj pozornici pridružiti sjajnom međunarodnom postavu predavača, među ostalima i slavnoj humanoidnoj umjetnoj inteligenciji Sophiji; najinovativnijem CMO-u na svijetu prema Business Insideru i osvajaču više od 200 nagrada Cannesa Lionsa Fernandu Machadu powered by A1; Karen Nelson-Field, vodećoj svjetskoj ekspertici za ekonomiju pažnje i najobjavljivanijoj autorici na WARC-u; Blairu Ennsu, najvećem svjetskom autoritetu za prodaju i pricing kreativnih usluga, Michaelu Corcoranu, jednom od najpoznatijih (i najduhovitijih) digitalnih stratega današnjice; Marishi Lakhiani, stručnjakinji za korištenje umjetne inteligencije i automatizacije za rast brendova te maksimizaciju povrata na ulaganje u oglašavanje (ROAS); kao i Johanu Ronnestamu, brending-stručnjaku, serijskom poduzetniku, kreativnom vizionaru i surferu.

Svi koji žele biti dio ovog posebnog iskustva od 15. do 18. svibnja u Rovinju, informacije o sudjelovanju mogu pronaćina www.danikomunikacija.com.


Marketing i prodaja

Ako ste mislili da su najbolje cijene i najbolja vrijednost ono što klijente najviše privlači, pogriješili ste – to je na dnu liste prioriteta.

Marketing i prodaja

Odgovor na pitanje kako napisati dobar naslov koji prodaje, kao i veliki značaj koji naslovi imaju u svijetu marketinga, temelji se na psihologiji čovjeka.

Komunikacija

Ako nešto možete učiniti, ili sanjate o tome da to učinite – započnite. Smjelost ima u sebi genijalnost, moć i magiju. Suvremena psihologija je...

Financije

Sve više štediša rješenje pronalazi u fizičkom investicijskom zlatu namijenjenom dugoročnoj štednji i ulaganju.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.