Nova usluga slična je onoj koju je Google uveo prošle godine u SAD-u, a trenutno je dostupna na području Velike Britanije.
Navigacija obuhvaća pretraživanje poduzeća i ustanova te prijašnji „Street View.“
Također, korisniku je omogućeno glasovno pretraživanje. Više se ne mora unositi naziv odredišta, dovoljno ga je izgovoriti i Google navigacija će započeti pretragu.
Preko 50 milijuna korisnika „Google mapsa“
Statistike iz Googlea pokazuju da preko 50 milijuna ljudi svakodnevno koristi „Google maps,“ a brojka bi mogla porasti razvojem smartphone mobilne tehnologije.
No, Googleova odluka o ulasku na ovo područje ima šire kontuacije.
Nakon visoko profitabilnog tržišta mobilnih telefona, tvrtka ulazi na još jedno takvo tržište, gdje je „playmaker“ TomTom. Google potkopava njihovu poslovnu strategiju čineći pre-paid usluge potpuno besplatnim.
Iz Googlea najavljuju razvoj usluge za druge platforme, kao što su BlackBerry i iPhone.
