Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Novosti

Novca se ipak ima i to za putovanja

Visin Barometar putnih trendova, pokazuje kako financije više nisu među tri najvažija razloga na osnovu kojeg turisti biraju destinacije već su to atrakcije i programi, prirodne ljepote i bogata kultura

Visin Barometar putnih trendova, pokazuje kako financije više nisu među tri najvažija razloga na osnovu kojeg turisti biraju destinacije već su to atrakcije i programi, prirodne ljepote i bogata kultura

Svjetski putnici i turisti ove će godine u odnosu na prethodne sezone povećati kućne proračune za putovanja u prosjeku za pet posto, dok neki od njih namjeravaju na putovanja potrošiti dvostruko više nego ranije, pokazuje istraživanje platne kompanije Visa.

Visin Barometar putnih trendova, pokazuje kako financije više nisu među tri najvažija razloga na osnovu kojeg turisti biraju destinacije već su to atrakcije i programi, prirodne ljepote i bogata kultura.

Prema istraživanju kojim je obuhvaćeno 12.631 osoba iz 25 zemalja, prosječan proračun turista po putovanju iznosi 2.390 dolara, a očekuje se da će taj iznos biti povećan na 2.501 dolar.

Povećanje proračuna za putovanja posebno je izraženo na azijskom tržištu gdje se predviđa porast od 46 posto, jer turisti iz Singapura, Tajlanda i Hong Konga planiraju za omiljene destinacije odvojiti duplo više novca nego ranije.

Najviše novca u inozemstvu ostave stanovnici Saudijske Arabije koji na putovanju potroše u prosjeku 6.666 dolara, a slijede ih Australci sa 4.118 dolara, dok treće mjesto zauzimaju Kinezi.

Istraživanje je pokazalo i da je SAD najpopularnija destinacija svjetskih putnika, kako onih u protekle dvije godine (17 posto), tako i onih koji namjeravaju putovati u 2013. (10 posto).

Među popularnim turističkim destinacijama u 2011. i 2012. bili su i Velika Britanija (12 posto), Francuska (12 posto), Kina, Singapur, Tajland i Hong Kong (10 posto).

Također, očekuje se porast potražnje regionalnih turističkih aranžmana, na što će dodatno utjecati i jačanje azijsko-pacifičke regije. Prema posljednjem popisu najpoželjnijih destinacija, očekuje se da će 31 posto svjetskih putovanja biti u Aziji i novim destinacijama Azijsko-pacifičke regije kao što su Australija (4 posto) i Koreja (3 posto).


Napisao

Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.