Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Edukacija

Novi Culture UnConference bavi se jačanjem angažiranosti zaposlenika

Za nešto manje od mjesec dana, 13. veljače, održat će se Culture UnConference 2025 s temom Dekodiranje organizacijske kulture koja jača angažiranost. 

Za nešto manje od mjesec dana, 13. veljače, održat će se Culture UnConference 2025 s temom Dekodiranje organizacijske kulture koja jača angažiranost

Culture UnConference je interaktivno događanje na kojem sudionici oblikuju događanje, a zajednički ga organiziraju drugu godinu zaredom u hotelu Dubrovnik, Creativa, CoachiEfy i Walk the Talk Consulting.

Na prvom, prošlogodišnjem događanju, sudionici su istraživali kako upravljati razvojem organizacijske kulture. Na Culture UnConference 2025 s temom Dekodiranje organizacijske kulture koja jača angažiranost, fokus će biti na organizacijskim kulturama koje potiču angažiranost – uključenost i entuzijazam zaposlenika koji dovode do vrhunskih rezultata.

Prema Gallupu, samo 23% zaposlenika globalno pokazuje angažiranost, dok u organizacijama s najboljim praksama ovaj broj doseže 70%.  Na Culture UnConference 2025 zajedno ćemo istraživati praktične pristupe za smanjenje tog jaza i jačanje angažiranost zaposlenika.

Culture UnConference 2025 započinje Fireside UnChatom sa zanimljivim gostima – Mirsadom Kudrić, generalnom direktoricom Robert Bosch za Hrvatsku, Sloveniju te Bosnu i Hercegovinu, Hanom Hrpkom, izvršnom direktoricom i predsjednicom udruge Hrabri telefon i Martinom Sinkovićem, veslačem, višestrukim olimpijskim, svjetskim i europskim prvakom –  koji će iz različitih perspektiva, korporativnog svijeta, neprofitnog sektora i sporta, podijeliti iskustva        i otkriti tajne angažiranosti.

Potom, u Open Space dijelu događanja, otvaramo vrata dijaloga, razmjene iskustava, stvaranja novih uvida i povezivanja sudionika iz raznih industrija.

Više detalja o programu, mogućnostima sudjelovanja, i kako nam je bilo prošle godine, pogledajte na službenoj stranici događanja https://cultureunconference.com/unconference-2025.

Ulaznice možete nabaviti putem Entrio servisa https://www.entrio.hr/en/event/culture-unconference-2025-22316, a Early bird cijena od 75 EUR (uključen PDV) vrijedi do 26. siječnja.

O organizatorima:

Creativa, konzultanska kuća za razvoj ljudskih potencijala

S razvojem u središtu, već više od 25 godina stvaraju iskustva pozitivnih pomaka. Mnogim klijenatima Creativa je strateški partner u razvoju ljudi i organizacijskom razvoju više od 15 godina.

Usluge temelje na sistemskom shvaćanju razvojnih procesa, dobrom razumijevanju biznis okruženja, humanističkom pristupu ljudskim potencijalima, širokom spektru stručnih znanja iz HR-a, psihologije, komunikologije i organizacijskog razvoja.

CoachiEfy

CoachiEfy je zajednica i platforma profesionalnih poslovnih coacheva i trenera iz Hrvatske i Slovenije, akreditiranih pri međunarodnim coaching organizacijama poput ICF-a, EMCC-a i AC-a, što jamči  kvalitetu i etičke standarde usluga.

Članovi zajednice i platforme donose bogato poslovno iskustvo kako bi pomogli organizacijama u otkrivanju potencijala zaposlenika, razvoju lidera i timova kroz prilagođene programe. Fokusirani su na razvoj liderstva, timsku suradnju, komunikaciju, karijerni rast i uspješno upravljanje promjenama.

Walk the Talk Consulting

Nina Butić Ivanković, stručnjakinja za korporativne komunikacije i razvoj organizacijske kulture, osnovala je Walk the Talk Consulting i savjetuje klijente kako bi razvojem željene organizacijske kulture podržali poslovanje u svom punom potencijalu.

Nina ima više od 15 godina iskustva u visokom menadžmentu, većinom na regijskim pozicijama u međunarodnim kompanijama. Procesi razvoja organizacijske kulture u kojima je sudjelovala nagrađeni su međunarodnim i domaćim priznanjima. Klijentima pruža visoku ekspertizu i praktična rješenja temeljena na njezinom bogatom iskustvu.


Marketing i prodaja

Ako ste mislili da su najbolje cijene i najbolja vrijednost ono što klijente najviše privlači, pogriješili ste – to je na dnu liste prioriteta.

Marketing i prodaja

Odgovor na pitanje kako napisati dobar naslov koji prodaje, kao i veliki značaj koji naslovi imaju u svijetu marketinga, temelji se na psihologiji čovjeka.

Komunikacija

Ako nešto možete učiniti, ili sanjate o tome da to učinite – započnite. Smjelost ima u sebi genijalnost, moć i magiju. Suvremena psihologija je...

Financije

Sve više štediša rješenje pronalazi u fizičkom investicijskom zlatu namijenjenom dugoročnoj štednji i ulaganju.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.