Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Komentari

Novi izvršni direktor GLAMI-ja o planovima organizacije i tehnološkom razvoju koji omogućuje uživanje u modnoj on-line kupovini

Osim što na čelo organizacije stupa mladi, ali veoma iskusni Jan Kešelák s kojim smo razgovarali, GLAMI je osnovao i GLAMI Ventures fond vrijedan 5 milijuna eura, s ciljem razvoja i poboljšanja iskustva kupaca putem umjetne inteligencije u e-trgovini.

Tehnološki lider u području modne on-line trgovine GLAMI ima nekoliko dobrih vijesti koje će zanimati sve one koji prate razvoj umjetne inteligencije i novih tehnologija u području e-trgovine. Osim što na čelo organizacije stupa mladi, ali veoma iskusni Jan Kešelák s kojim smo razgovarali, GLAMI je osnovao i GLAMI Ventures fond vrijedan 5 milijuna eura, s ciljem razvoja i poboljšanja iskustva kupaca putem umjetne inteligencije u e-trgovini.

Preuzimate mjesto izvršnog direktora modne platforme GLAMI. Kako biste opisali profesionalni put koji Vas je doveo do ovog trenutka i kako vas je dosadašnje iskustvo CRO-a pripremilo za novu ulogu?

Za GLAMI radim već pet godina. Počeo sam kao International Expansion Manager za nova tržišta te sam bio odgovoran za uspješno lansiranje novih tržišta sve dok nisu dosegla fazu zrelosti. U svakodnevnom radu to je značilo izgradnju i vođenje timova u određenoj zemlji, osiguravanje da tržišta isporučuju rezultate u skladu s predviđanjima i općenito globalno širenje GLAMI-ja. To me dovelo do sljedećeg izazova kada sam postao voditelj razvoja tržišta i nadzirao sva tržišta na kojima GLAMI posluje, a trenutačno se radi o 14 zemalja.

Prije godinu dana tvrtka mi je povjerila da budem odgovoran za financijsku strategiju i postao sam CRO, odnosno glavni službenik za prihode, zadužen za sve tokove prihoda na tržištima. Ta uloga mi je dala holistički pogled na našu organizaciju, na tržišta i viziju za budućnost. Osim što sam nadzirao monetizaciju naših aktivnosti, također sam pomagao timovima da postignu svoje ciljeve i bio odgovoran za razvoj marketinških i prodajnih timova. Ova posljednja, i najodgovornija uloga, te povjerenje koje su mi osobno Tomáš Hodboď, osnivač GLAMI-ja, i menadžment ukazali, pripremila me za prihvaćanje dužnosti izvršnog direktora multinacionalnog GLAMI tima koji oblikuje budućnost modne e-trgovine.

Ján Kešelák

GLAMI ima još jednu veliku novost – GLAMI Ventures fond koji zvuči kao vrlo ambiciozan projekt. Kako to pomaže razvoju e-trgovine? Što se nadate dobiti s GLAMI Ventures?

Posljednjih godina i posebno zbog pandemije digitalizacija maloprodaje postala je važnija nego ikad. U GLAMI-ju je tehnologija uvijek u srži. Ulažemo u razvoj tehnoloških rješenja od naših početaka te smo uspjeli stvoriti snažan i inovativan tim stručnjaka u području umjetne inteligencije. Naši kolege ne samo da su pomogli GLAMI-ju da se razvije, već su pomogli i našim partnerima koji nemaju pristup ovim tehnologijama da iskoriste poboljšanja kao što su personalizirani feedovi kupaca, prijedlozi sličnih proizvoda, obrada podataka i tako dalje. Sljedeći korak bio je neizbježan i logičan – stvoriti posvećenu radnu skupinu, GLAMI Ventures, koja će se usredotočiti na budućnost ne samo modne industrije nego i svijeta e-trgovine općenito. GLAMI Ventures ima za cilj ulagati u tvrtke koje koriste umjetnu inteligenciju kako bi e-trgovinu učinile učinkovitijom i kako bi potrošačima olakšale proces online kupovine.

Kakvi su planovi za GLAMI Ventures poslovno i investicijski? U kakve tvrtke planirate ulagati?

Nedavna prošlost dokazala nam je da dugoročne poslovne planove mogu pokvariti vanjski čimbenici poput pandemije, rata, energetske krize koje nismo mogli predvidjeti. To je bila dobra lekcija za sve nas da budemo otvoreni za promjene i prilagodbe kada je to potrebno. Osim toga, tu je i činjenica da potpuno prihvaćamo našu start-up kulturu što nam omogućuje sa budemo vizionari, da budemo fleksibilni i nepredvidivi, ali na pozitivan način.

Imajući sve ovo na umu, GLAMI Ventures započinje svoje putovanje s početnim investicijskim proračunom od 5 milijuna eura za prvu godinu, s ciljem razvoja umjetne inteligencije u e-trgovini i razvoja pratećih proizvoda, softvera i usluga koje će pomoći svakom kupcu koji odabere kupiti online. U ovom trenutku istražujemo mogućnosti u području kružnog gospodarstva, B2B e-trgovine i AI SaaS tehnologija.

S obzirom na brzi razvoj novih tehnologija i AI, što znači biti tehnološki lider u modnoj industriji?

Biti lider u modnoj industriji znači biti dio budućnosti za partnere, ali i za krajnje kupce. AI tehnologija razvijena je za ljude koji su možda nedavno prvi put otkrili online kupnju ili počeli kupovati online u novim kategorijama. Robne marke i trgovci također uočavaju ovaj trend te digitalnu i e-trgovinu postavljaju kao glavni prioritet. To će rezultirati s više online ponuda, boljim korisničkim iskustvom i još tješnjom vezom offline i online korisničkog iskustva.

Novosti poput virtualne garderobe, sustava preporuka, personaliziranog stila temelje se na umjetnoj inteligenciji. Bolja prilagodba smanjuje povrate i tržište rabljene odjeće – sve je to dio kružnog gospodarstva. Ovaj trend, posebno prihvaćen od strane generacije Z, unapređuje online kupovno iskustvo kupaca, a GLAMI želi biti vitalni dio toga jer vjerujemo da umjetna inteligencija ima potencijal poboljšati ekosustav.

Kako planirate ojačati svoju poziciju na postojećim tržištima i zadržati poziciju GLAMI kao najposjećenije i user-friendly modne web platforme u srednjoj Europi?

Svakodnevno radimo na ispunjenju našeg obećanja svim našim posjetiteljima, a to je da će bez obzira na njihov modni stil, veličinu, budžet, na GLAMI-ju moći pronaći proizvode svih svojih omiljenih modnih marki na jednom mjestu.

Razvijamo tehnološka rješenja koja nam omogućuju da svakom korisniku prikažemo personalizirani katalog s proizvodima koji su za njega relevantni – na temelju njegove veličine, sklonosti određenim stilovima, robnim markama ili na temelju prethodnih aktivnosti. S poslovne strane, usredotočeni smo na uključivanje sve više lokalnih i međunarodnih robnih marki, dizajnera i e-trgovina kako bi njihovi proizvodi bili dostupni svima.

Koja je vaša vizija za GLAMI u budućnosti? A kad govorimo o budućnosti, što mislite koji će biti novi trendovi i izazovi u e-trgovini i modi?

E-trgovina je već duže vrijeme u porastu. Pandemija je ubrzala ovaj rast i još više istaknula važnost online iskustva i trgovine. GLAMI kao prva platforma za otkrivanje mode želi pomoći ljudima da kupuju lakše, pametnije i učinkovitije čak i za one kategorije ili proizvode za koji se boje on-line trgovine. Fokusiranje na tehnologiju i našu ljudsku snagu rezultirat će s boljom online ponudom i boljim korisničkim iskustvom svakog kupca.

Što se tiče novih trendova, morate pričekati jer u siječnju 2023. planiramo objaviti naš Pregled godine, poseban modni izvještaj koji će uključivati ​​i naše predviđanje o budućnosti modne e-trgovine.


Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Ljudski resursi

Uvijek imajte na umu da vam je cilj postići dogovor. Svakako ne pristajte na prvu ponudu, no pazite a vaše ne u konačnici ne...

Lifestyle

Svijetu ne treba još jedan loš vođa koji negativno utječe na zaposlenike, njihovo zdravlje, klijente i tvrtku.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.