Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Ekonomija

Novi prodajni kanal za domaći parket

Poznata tvrtka Kermek je u petak, 12. veljače, otvorila svoj novi prodajni salon u Zagrebu na adresi Slavonska avenija 52g. Sjedište tvrtke se nalazi  u Čakovcu, gdje je ujedno i suvremeno opremljena stolarska radiona na ukupno 3.500 m2. Osnovna djelatnost tvrtke je prodaja i ugradnja svih vrsta podova. Na otvorenju je s ponosom istaknuto da se koristi najmodernija oprema te strojevi i to omogućuje godišnju ugradnju podova od 150.000 m2, što tvrtku Kermek čini jednim od najvećih u podopolagačkoj branši.

Otvorenje salona je ostvarilo vrlo dobar odaziv, a prisustvovao je i komercijalni direktor Hrvatskih šuma Zoran Pavlović i Aida Kopljar, načelnica Sektora drvne industrije u Upravi šumarstva, lovstva i drvne industrije pri Ministarstvu poljoprivrede. Međimurski župan Matija Posavec je na otvorenju pozdravio otvorenje salona i promociju hrvatskog parketa. Zdravko Požgaj iz Parketa Požgaj je uz čestitke Željku Kermeku, vlasniku tvrtke, izrazio zadovoljstvo budućom suradnjom. Na otvorenju je bilo preko 180 uzvanika, a isto su podržale važne drvoprerađivačke tvrtke, relevantne institucije, akademska zajednica, kao i hrvatski proizvođači parketa, Igor Leščić, direktor Drvoproizvoda, Danijel Smiljanić, vlasnik tvrtke Pan Parket te Nikolina Babić iz Pane. Sektorske udruge koje aktivno promoviraju domaću proizvodnju, Hrvatski drvni klaster i Udruga podopolagača-parketara, također su podržale manifestaciju.

Novi prodajni prostor u Zagrebu se rasprostire na više od 1000 m2 prodajnog prostora. Otvorenjem novoga salona tvrtka nastoji zaokružiti svoju ponudu i stvoriti preduvjete za daljnji rast i razvoj. U prodajnom centru se mogu pronaći sve vrste parketa i podnih obloga renomiranih europskih proizvođača kao što su Eurocol, Bona, Vermeister, Bauwerk i Kaindl. Salon se ponosi i ponudom priznatih hrvatskih proizvođača čiji su proizvodi neupitne kvalitete, a to su Parketi Požgaj, Pan parket, Pana i Drvoproizvod. Ponuda parketa i podnih obloga je proširena sa asortimanom svih vrsta PVC toplih podova, tepisona, tepiha i tepih staza svim dimenzijama.

Iz Kermeka napominju da otvaranjem novog salona i podizanjem konkurentnosti i kapaciteta, otvaraju vrata za izlazak iz gospodarske stagnacije. Osim toga, cilj je povećati prisustvo prodaje na domaćem tržištu, s obzirom da na izvoznom tržištu Hrvatska zauzima 4. mjesto svjetske proizvodnje masivnog parketa.


Pročitajte još:

Marketing i prodaja

Kod vođenja prodajnih razgovora dobro obučen prodavač ne prelazi odmah na stvar tj. ne počinje prodavati odmah jer zna da je za uspješnu prodaju...

Lifestyle

Samopouzdanje, kao i većina drugih vještina, može se naučiti i bitno poboljšati.

Ljudski resursi

U prilogu donosimo 7 koraka pomoću kojih ćete djelovati uvjerljivo, te se prezentirati i pokazati kako ste osoba koja posjeduje integritet.

Novosti

Pitate se kako ostvariti bilo koji cilj. Što učiniti drukčije?

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.