Marketing kompanije proteklih nekoliko godina sve više okreću leđa tiskanim oglasima, a svoju ciljanu skupinu pronalaze na internetu. Time je u SAD-u, ali vjerojatno i globalno, tiskanim medijima oduzet velik dio kolača.
Lakše do potrošača
U ovoj godini eMarketer predviđa rast ukupne industrije oglašavanja u SAD-u za tri posto, na 168,5 milijardi dolara. Predviđaju pad potrošnje na tiskane oglase za 8,2 posto u 2010., te nastavak pada u 2011. za 6 posto.
Online oglasi praktičniji su od onih u tiskanom izdanju iz jednostavnog razloga – moguće ih je uspješnije i agresivnije nametnuti ciljanoj skupini (oglasi u 3D obliku, integriranje unutar samih članaka, integriranje unutar online igrica…)
Online Amerikanci
Istraživanja o kojima smo ranije govorili, upućuju čak na to da bi uskoro online potrošnja Amerikanaca mogla preteći onu u dućanima.
U želji da izbjegnu gužve i napetosti, iz udobnosti doma Amerikanci su četrdeset dana studenoga i prosinca potrošili 22 milijarde dolara u online šopingu, 12 posto više nego lani.
Više o tome saznajte u članku: Amerikanci će blagdanski šoping obaviti online – možda i bor okite u Photoshopu?
