„Novo vrijeme – nova snaga” novi je slogan kojim HDZ kreće u predizbornu kampanju za svibanjske lokalne i travanjske izbore za parlament EU. U predizbornu kampanju, koju je stranka započela danas, izvještajnim saborom (uz predstavljanje svih kandidata) pred 5000 članova u zagrebačkoj “Ciboni”, HDZ kreće i u novom ruhu – promijenjen je dugogodišnji logotip stranke.
U stranci su, u skladu s vlastitim postavkama o “novom HDZ-u”, što sugerira potpuno udaljavanje od propasti zbog afera vezanih uz predsjedanje Ive Sanadera, odlučili javnosti poslati nove poruke, javlja Večernji list.
Idejni tvorci novog slogana tumače da NOVO sugerira nove ljude i nove ideje, a SNAGA sposobnost suočavanja s izazovima vremena. Zanimljivo je i objašnjenje o promjenama i modernizaciji logotipa tri slova HDZ-a, gdje se blaga nagnutost slova udesno tumači kao “kretanje” kao osnovni smjer, ali koji (tehno izgled slova D) “otvara komunikacijski prostor prema manje tradicionalnom dijelu društva”.
Redizajn stranke sadrži i nove izborne plakate koji su jednostavniji nego prije, ali i “reklamerskiji”, sliče onima koji se koriste u redovitom marketingu proizvoda. Nekima će ovdje manjkati agresivnija politička poruka. No, nakana tvoraca plakata bila je očito u svezi sa sada važnim porukama novoga HDZ-a koji naglašava svoju demokršćansku i tradiciju građanske i sređene obitelji. A ta se poruka prenosi na “miroljubiviji” način.