Takvu vrstu oglašavanja već prakticira Yahoo. Prilikom otvaranja maila u ulaznoj pošti, korisniku se na ključnim riječima (koje je odabrao oglašivač) otvara oglas u obliku slikovne poruke koju korisnik može otvoriti i li ukloniti.
Google potvrdio
– Uvijek pokušavamo pronaći nova rješenja vezana uz promidžbene formate na Gmailu, a nedavno smo počeli eksperimentirati s oglasima u pristiglim porukama korisnika, velikog slikovnog sadržaja – stoji u mailu koji je iz Googlea stigao portalu Mashable. Testiranja su započela 21. siječnja ove godine, stoji u mailu.
Kompanija je u potrazi za novim rješenjima kako bi prihode od oglasa dodatno povećala, a Gmail se nameće kao logično rješenje. Baza od preko tristo milijuna registriranih korisnika veliko je bogatstvo i marketinško oružje pa je potez samim time očekivan i logičan.
Ovaj Googleov potez mnogi će prihvatiti s negodovanjem, jer postoje oni koji se protive primanju oglasa u svom „privatnom internetskom prostoru.“