Kako bi privukao čitatelje New York Times digitalni sadržaj prvih mjesec dana prodaje po simboličnoj cijeni od 0,99 dolara. Za sada se pretplatilo više od 100 tisuća ljudi, a ukoliko ih NYT sve zadrži te kasnije ne privuče niti jednog novog, do konca godine ostvarit će 20 milijuna dolara prihoda od prodaje zaključanih digitalnih sadržaja. Kompanija ne nada do kraja godine privući više od 300 tisuća korisnika.
I veliki NYT se “okreće” digitalu
U prvom kvartalu 2011. godine operativna dobit NYT-a pala je za 41 posto, s prošlogodišnjih 52,7 milijuna dolara, na 31,1 milijun dolara. Ukupni prihodi smanjeni su za 3,6 posto, na 566,5 milijuna dolara.
Da digitalni mediji polako ali sigurno rastu na „štetu“ tiskovina pokazuju i rezultati NYT-a. Digitalno oglašavanje poraslo je za 4,5 posto, dok je oglašavanje u tiskanom izdanju jedne od najpoznatijih svjetskih tiskovina palo za 7,5 posto. Prihodi od online oglašavanja trenutno čine gotovo trećinu ukupnih prihoda NYT-a.
Model plaćanja
Od 28. ožujka čitatelji New York Timesa na internetu mogu otvoriti dvadeset članaka mjesečno potpuno besplatno. 21. članak se plaća, i to u paketima od 15,20 ili 35 dolara. Za 15 dolara korisnik dobiva mjesečni pristup na web stranicu i aplikaciju za mobitel, za 20 dolara nudi mu se pristup na web stranicu i aplikacija za iPad, a za 35 dolara otvorit će mu se sva vrata online NYT-a. Svi pretplatnici tiskanog izdanja, uz cijenu od 50 dolara imaju besplatan i neograničen pristup digitalnom sadržaju.