Novosti

Obilježen Europski tjedan malog i srednjeg poduzetništva u Zagrebu

Hrvatska gospodarska komora (HGK) se uz Ministrstvo gospodarstva, rada i poduzetništva i Hrvatsku agenciju za malo gospodarstvo po treći puta za redom aktivno uključila u projekt Europske komisije “Europski tjedan malog i srednjeg poduzetništva 2011.” čiji se središnji tjedan održava od 3. do 9. listopada, izvjestili su iz HGK.

Hrvatska gospodarska komora (HGK) se uz Ministrstvo gospodarstva, rada i poduzetništva i Hrvatsku agenciju za malo gospodarstvo po treći puta za redom aktivno uključila u projekt Europske komisije "Europski tjedan malog i srednjeg poduzetništva 2011." čiji se središnji tjedan održava od 3. do 9. listopada, izvjestili su iz HGK.

Ciljevi projekta su informirati poduzetnike o podršci koji im pružaju institucije i organizacije na europskom, nacionalnom, regionalnom i lokalnom nivou (informacije o financiranju, edukaciji, pronalaženju poslovnih partnera itd.), promovirati poduzetništvo itd.

Mali i srednji poduzetnici – generator rasta

Mali i srednji poduzetnici su pokretači gospodarskog rasta i inovativnosti, a ujedno su i generator zapošljavanja pa je od velikog značaja da se u projekt uključe institucije i organizacije koje potiču njihov rast i razvoj, kazala je potpredsjednica HGK za gospodarstvo, europske integracije i pitanja EU Vesna Trnokop-Tanta.

Napominje i kako je kriza uzrokovala najviše problema upravo malim i srednjim poduzetnicima te je Europski tjedan prilika da se poduzetnici upoznaju sa svim mogućnostima i informacijama koje im potporne institucije nude.

Tako će se 6. listopada u organizaciji HGK održati konferencija “Iskustva malih i srednjih poduzeća nakon ulaska u EU”.

HGK organizira konferenciju jer smatra da će članstvo u EU biti izazov za sve institucije i poduzetnike, prilika za one najbolje, ali ipak i opasnost za one koji su nespremni za promjene, istaknula je Trnokop-Tanta. Napominje i kako će učinci pridruživanja EU na mala i srednja poduzeća biti povoljniji što su ona bolje pripremljena i konkurentnija.

“Tajna uspjeha 2011.”

Uz taj središnji događaj, u Hrvatskoj se u sklopu projekta od svibnja do prosinca ove godine održava niz konferencija, seminara, poslovnih skupova i sajmova namijenjenih malim i srednjim poduzetnicima željnima stjecanja znanja, informacija i kontakata koje će im pomoći da ojačaju svoju poziciju na tržištu.

U sklopu projekta Europska komisija izdaje brošuru “Tajna uspjeha 2011.” s portretima europskih uspješnih poduzetnika, a Hrvatsku ove godine predstavlja Daniel Smiljanić iz tvrtke Pan Parket d.o.o.

Europski tjedan malog i srednjeg poduzetništva je europska komunikacijska kampanja koja se održava u 37 država sudionica Okvirnog programa za konkurentnost i inovacije.

Click to comment

Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.

Exit mobile version