Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Poduzeća

Obiteljski biznis u baroknoj palači iz 16. stoljeća

Obitelj Vukasović kupila je 1999. godine staru baroknu građevinu u središtu Hvara. Sedam godina nakon toga počinje njihova poduzetnička priča u turizmu – otvaranje hotela Park. Razgovarali smo s Nađom Vukasović o izazovima vođenja obiteljskog hotela, recesiji u turizmu i mogućnostima razvoja te djelatnosti.

Obitelj Vukasović kupila je 1999. godine staru baroknu građevinu u središtu Hvara. Sedam godina nakon toga počinje njihova poduzetnička priča u turizmu - otvaranje hotela Park. Razgovarali smo s Nađom Vukasović o izazovima vođenja obiteljskog hotela, recesiji u turizmu i mogućnostima razvoja te djelatnosti.

Buđenje u palači iz 16. stoljeća, s pogledom prema Paklenim otocima, nesumnjivo je jedinstven osjećaj. Za obitelj Vukasović ugođaj koji gostu pružaju u svome hotelu i emocije koje oni ponesu sa sobom na odlasku temelj su uspješnog poslovanja. Da obavljaju dobar posao, dokazuju i nagrade struke.

– Kada govorimo o uspjehu hotela, odgovor je lokacija, lokacija, lokacija. Ostali sadržaji naravno moraju biti na razini, ali vrijedi i obrnuto; nekorisno je podizati najljepše zdanje na mjestu gdje ga nitko neće pronaći – objašnjava menadžerica hotela Nađa Vukasović.

Ljubav prema Hvaru

Obitelj Vukasović godinama je ljetovala na Hvaru, a tako se i rodila ideja o kupnji stare zgrade hotela Park. Gradnja, uređivanje i opremanje hotela na otoku je 30 posto skuplje nego na kopnu. Prednost Hvara kao lokacije jest činjenica da turisti preferiraju otoke i orijentacija je cijeloga grada na turiste više platne moći. Takvu ponudu pruža i hotel Park, koji ima četiri zvjezdice.

Ipak, ulazak u nove projekte nikada nije jednostavan.

– Kako se prije nismo bavili turizmom, teškoće u razvijanju biznisa u kojem smo bili novi igrači čekale su nas na svakom koraku. Na tržištu se vodi prava borba za privlačenje potrošača, u kojoj je ključna prava informacija. Odabir agencija, segment prema kojem se oglašavamo, prepoznatljivost… Izazovi nisu nesvladivi, energija i entuzijazam nemjerljiv su kapital kojim uvijek možete raspolagati na tom putu – kaže Vukasovićeva.

Obiteljski hotel kao prednost

U svijetu u kojem su lanci hotela koji nude standardiziranu uslugu i prepoznatljiv brend, vođenje relativno malog obiteljskog hotela može biti i prednost i mana.

– Naši gosti traže mirniji ugođaj i privatnost, koja se ovdje lakše ostvari nego u nekom od velikih hotelskih lanaca. Osobniji odnos prema svakom gostu vodi do kvalitetnije usluge – drži gospođa Vukasović.

Recesija je lajtmotiv ove turističke sezone. Dok političari sa strepnjom gledaju prema lipnju i nadaju se priljevu deviza u Hrvatsku, hotelijeri pripremaju ponudu za svoje goste i u otežanim uvjetima.

– O recesiji se često govori. Optimistična sam što se tiče ove sezone jer nam rezervacije za sada dolaze uobičajenim tempom. Račune ćemo zbrajati na kraju ljeta, za sada ulažemo dodatne napore u promidžbu i pripremamo se za goste – zaključuje naša sugovornica.

Kako poboljšati sezonu?

Jedan od načina na koji se može poboljšati promet jest i produljena sezona, koju nužno moraju pratiti adekvatni sadržaji. Hotel Park otvoren je cijelu godinu, a izvan ljetne sezone klijentela je pretežno poslovna (team building, radne grupe i seminari). Druga su skupina umirovljenici iz sjevernih zemalja koji provode zime u blažoj klimi od one u kojoj žive. To je i zdravstveni turizam jer mediteranska klima pomaže pri respiratornim bolestima kao što je astma. Taj je segment turizma nedovoljno iskorišten kao alternativni način za punjenje kapaciteta izvan sezone.


Napisao

Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.