Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Poduzeća

Obiteljski biznis u baroknoj palači iz 16. stoljeća

Obitelj Vukasović kupila je 1999. godine staru baroknu građevinu u središtu Hvara. Sedam godina nakon toga počinje njihova poduzetnička priča u turizmu – otvaranje hotela Park. Razgovarali smo s Nađom Vukasović o izazovima vođenja obiteljskog hotela, recesiji u turizmu i mogućnostima razvoja te djelatnosti.

Obitelj Vukasović kupila je 1999. godine staru baroknu građevinu u središtu Hvara. Sedam godina nakon toga počinje njihova poduzetnička priča u turizmu - otvaranje hotela Park. Razgovarali smo s Nađom Vukasović o izazovima vođenja obiteljskog hotela, recesiji u turizmu i mogućnostima razvoja te djelatnosti.

Buđenje u palači iz 16. stoljeća, s pogledom prema Paklenim otocima, nesumnjivo je jedinstven osjećaj. Za obitelj Vukasović ugođaj koji gostu pružaju u svome hotelu i emocije koje oni ponesu sa sobom na odlasku temelj su uspješnog poslovanja. Da obavljaju dobar posao, dokazuju i nagrade struke.

– Kada govorimo o uspjehu hotela, odgovor je lokacija, lokacija, lokacija. Ostali sadržaji naravno moraju biti na razini, ali vrijedi i obrnuto; nekorisno je podizati najljepše zdanje na mjestu gdje ga nitko neće pronaći – objašnjava menadžerica hotela Nađa Vukasović.

Ljubav prema Hvaru

Obitelj Vukasović godinama je ljetovala na Hvaru, a tako se i rodila ideja o kupnji stare zgrade hotela Park. Gradnja, uređivanje i opremanje hotela na otoku je 30 posto skuplje nego na kopnu. Prednost Hvara kao lokacije jest činjenica da turisti preferiraju otoke i orijentacija je cijeloga grada na turiste više platne moći. Takvu ponudu pruža i hotel Park, koji ima četiri zvjezdice.

Ipak, ulazak u nove projekte nikada nije jednostavan.

– Kako se prije nismo bavili turizmom, teškoće u razvijanju biznisa u kojem smo bili novi igrači čekale su nas na svakom koraku. Na tržištu se vodi prava borba za privlačenje potrošača, u kojoj je ključna prava informacija. Odabir agencija, segment prema kojem se oglašavamo, prepoznatljivost… Izazovi nisu nesvladivi, energija i entuzijazam nemjerljiv su kapital kojim uvijek možete raspolagati na tom putu – kaže Vukasovićeva.

Obiteljski hotel kao prednost

U svijetu u kojem su lanci hotela koji nude standardiziranu uslugu i prepoznatljiv brend, vođenje relativno malog obiteljskog hotela može biti i prednost i mana.

– Naši gosti traže mirniji ugođaj i privatnost, koja se ovdje lakše ostvari nego u nekom od velikih hotelskih lanaca. Osobniji odnos prema svakom gostu vodi do kvalitetnije usluge – drži gospođa Vukasović.

Recesija je lajtmotiv ove turističke sezone. Dok političari sa strepnjom gledaju prema lipnju i nadaju se priljevu deviza u Hrvatsku, hotelijeri pripremaju ponudu za svoje goste i u otežanim uvjetima.

– O recesiji se često govori. Optimistična sam što se tiče ove sezone jer nam rezervacije za sada dolaze uobičajenim tempom. Račune ćemo zbrajati na kraju ljeta, za sada ulažemo dodatne napore u promidžbu i pripremamo se za goste – zaključuje naša sugovornica.

Kako poboljšati sezonu?

Jedan od načina na koji se može poboljšati promet jest i produljena sezona, koju nužno moraju pratiti adekvatni sadržaji. Hotel Park otvoren je cijelu godinu, a izvan ljetne sezone klijentela je pretežno poslovna (team building, radne grupe i seminari). Druga su skupina umirovljenici iz sjevernih zemalja koji provode zime u blažoj klimi od one u kojoj žive. To je i zdravstveni turizam jer mediteranska klima pomaže pri respiratornim bolestima kao što je astma. Taj je segment turizma nedovoljno iskorišten kao alternativni način za punjenje kapaciteta izvan sezone.


Napisao

Pročitajte još:

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Komentari

Excel je postao neizostavan alat u poslovnim okruženjima diljem svijeta zbog svoje sposobnosti organizacije, analize i prezentacije podataka u raznolikim industrijama.

Komunikacija

Taj početni dojam nije uvijek najtočniji, ali ga je obično teško preokrenuti ili poništiti i često bude temelj za daljnji odnos između dvije osobe.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.