Od hobija do uspješnog brenda

Zašto bi itko napustio stabilan i dobro plaćen posao da krene u vlastitu poslovnu avanturu? Odgovor na to pitanje zna Selma Kapetanović, dizajnerica i žena iza brenda ručno rađenog nakita Korkyra.

Krenula je, kaže, izrađivati nakit jer joj se svidjela ta ideja. Od par komada za sebe, zatim za prijateljice, Selma je razvila brend do te razine da se na spomen unikatnog i kvalitetnog ručno rađenog nakita pomišlja upravo na Korkyru.

Tajne, kaže, nema. Sve što stvara, stvara s ljubavlju u svojoj radionici, a dobar glas se sam pronio kroz ljude. Uz to je naravno bilo bitno prezentirati se u najboljem svjetlu. Od fotografija na web katalogu do susretljivog community management tima na društvenim mrežama, Selma je stvorila kvalitetne alate koji su poslovanje doveli do razine da danas od hobija može živjeti.

U početku nije bilo previše straha, nastavlja Selma, jer je počela s logičnim i pristupačnim stvarima. Facebook stranicu mogla je voditi sama, ali čim je uhvatila priliku i mogućnost, prepustila je stvar stručnjacima. Isto tako, prvo povećanje posla proslavila je stvaranjem web stranice na kojoj je radila mlada dizajnerica Ela Prižmić.

Facebook stranica brojala je na početku svega par stotina pratitelja, ali ubrzo je oko sebe skupila kvalitetan tim, na čelu sa Sarom Bertić, danas vlasnicom vlastite digitalne agencije, te su do kraja suradnje došle do pozamašnih 50.000 obožavatelja jedinstvenih ogrlica, naušnica i narukvica.

Svaka dobra ideja uz puno truda i kvalitetne ljude naići će na plodno tlo, smatra Selma. Zato i poručuje svima da se odvaže krenuti u smjeru u kojem žele raditi. Naravno, smišljeno i promišljeno.  Jer na kraju krajeva, posao je onaj koji nam oduzima najviše vremena u danu. Zašto se ne biste radili ono što volite?

Podijeli

Odgovori

Top