Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Edukacija

Od ravnopravnosti, dječjih prava i informiranja do poboljšanja turizma – kako komuniciranjem doprinijeti zajednici?

Objavljen je raspored popularnog festivala kreativnosti i komunikacija – a velike državne i europske institucije pridružuju se zajednici domaćih komunikatora kako bi zajedno potaknuli razgovor o aktualnim temama bitnim za cijelo društvo.

Dupkom pune festivalske dvorane, kvalitetne i aktualne teme, globalni lideri te punjenje kreativnih baterija u proljetnom ambijentu rovinjskoga hotela Lone među domaćim liderima iz svijeta tržišnih komunikacija – u punom su jeku pripreme za nove Dane komunikacija, koji će u svom devetom izdanju od 20. do 23. travnja okupiti nekoliko tisuća sudionika. Objavljen je službeni raspored festivala; sudionici se i ovoga puta mogu uključiti u cijeli niz zanimljivih diskusija o temama od velikog značaja za industriju, kao i za društvo u cjelini, a neke od njih izdvajamo u nastavku.

EUROPE, FOREIGN INTERFERENCE AND INFORMATION MANIPULATION

Prije početka 21. stoljeća bilo je nezamislivo da ćemo imati informacija u tolikoj mjeri da ćemo postati dezinformirani – na opasnost od dezinformacija u Europskoj uniji i njihov utjecaj na javno mišljenje i demokraciju utječu i strani akteri koji lažnim informacijama napadaju EU te, naravno, društvene mreže kao izvori niza neistinitih podataka. No Europska komisija u Hrvatskoj smatra da je moguće izaći kao pobjednik iz te borbe, što je upravo tema njihova panela: Europe, Foreign Interference and Information Manipulation. Domaćin razgovora bit će Ognian Zlatev (voditelj predstavništva Europske komisije u Hrvatskoj), a pridružit će mu se Jasna Jelisić (voditeljica, Western Balkans Task Force, European External Action Service) te će u razgovoru sa sudionicima zajedno naglasak staviti na suradnju u borbi protiv dezinformacija.

SUGAR RUSH

Prekomjerna težina u ranom djetinjstvu može imati značajan utjecaj na fizičko i mentalno zdravlje djece, kvalitetu njihova života, a povećava rizik od pretilosti i drugih kroničnih nezaraznih bolesti u odrasloj dobi. Brojni su uzroci, ali jedan je od značajnijih taj što su djeca izložena oglašavanju prehrambenih proizvoda s visokim udjelom masti, soli i šećera (HFSS). UNICEF Hrvatska na panelu Sugar Rush: Examining the Effects of Advertising HFSS to Children upozorit će na taj rastući problem i dati savjet kako odgovornijim marketingom možemo stvoriti okruženje koje promiče pravilne prehrambene izbore. Domaćin panela bit će Martina Prokl Predragović (komunikacijska konzultantica, UNICEF Croatia), a u razgovoru o suradnji različitih sektora pridružit će joj se Anđela Buljan Šiber (predsjednica uprave, HURA i IAB Croatia / Izone), Maja Lang-Morović (prof. rehabilitator, Hrvatski zavod za javno zdravstvo) i Lidija Gamulin (voditeljica partnerstava, UNICEF Hrvatska).

EUROPE OF EQUALITY

Način rada mijenja se pri uvođenju novog zakona – nekad su te razlike jedva primjetne, a nekad one mogu potaknuti korjenitu promjenu. Primjer je takve revolucionarne promjene Direktiva o ženama na čelnim pozicijama, koja zahtijeva povećanje udjela žena na vodećim pozicijama do 2026. godine. Ovaj korak prema rodno osviještenoj politici, boljoj ravnoteži poslovnog i privatnog života i uklanjanju rodnih razlika na tržištu rada bit će tema panela Europe of Equality by European Commission in Croatia, koji će voditi Andrea Čović Vidović (zamjenica voditelja Ureda Europske komisije u Hrvatskoj te voditeljica odnosa s javnošću EK u Hrvatskoj), a u razgovoru sa sudionicima festivala pridružit će joj se Marina Burazer (direktorica marketinga, Fortenova grupa).

SHOW ME THE MONEY!

Hrvatska je česta destinacija velikih produkcija i filmskih ekipa: neki su od najpoznatijih primjera nezaobilazna Igra prijestolja snimana u Dubrovniku ili hrvatski otok Vis, koji je glumio Grčku u filmu Mamma Mia: Here We Go Again. Sve su to bile odlične prilike da se Hrvatska progura u svijetu showbiza, ali kada će napokon zaista glumiti Hrvatsku? Kada ćemo se distancirati od imidža jeftine destinacije za snimanje filmova i potruditi se da naša prekrasna turistička odredišta postanu prepoznatljiva u svijetu? Hrvatska gospodarska komora panelom Show Me the Money! Film Productiona for a Good Job in Croatia uz predstavnicu Jagodu Divić (samostalna savjetnica, Hrvatska gospodarska komora) i sugovornika Dalibora Matanića, hvaljenoga scenarista i filmskoga redatelja, na Danima komunikacija skrenut će pažnju na brendiranje Hrvatske kroz film iz poslovne perspektive, što može pomoći ne samo lokalnim filmašima – već i cijeloj turističkoj branši.

COMMUNICATING EUROPE IN TIMES OF POLYCRISIS

Recentna događanja na svjetskom planu suočavaju kako građane tako i kreatore politika s dubokim izazovima. Ipak, poslužila su i kao katalizator za nova rješenja i politike u raznim područjima, od digitalne i zelene tranzicije pa sve do sigurnosti. Jedan je od primjera i EU Artificial Intelligence Act, koji predstavlja prvu horizontalnu regulaciju umjetne inteligencije na svijetu, stavljajući Europu na čelo u postavljanju globalnih standarda. Upravo će to biti jedna od tema razgovora Ureda Europskoga parlamenta u Hrvatskoj Communicating Europe in times of polycrisis, u kojemu će sudjelovati Maja Ljubić Kutnjak (Odnosi s medijima, Ured Europskog parlamenta u Hrvatskoj) i Milly Doolan (generalna direktorica, Euronavigator).

I ranije prepoznati po jedinstvenoj festivalskoj ponudi koja iskače iz uobičajenoga i potiče na promjenu, Dani komunikacija svojim netipičnim pristupom žele nastaviti osvajati srca svih željnih kritičkog razmišljanja, novih pristupa i inovativnih tehnologija. Prijave za sudjelovanje na jednom od najboljih svjetskih evenata prema dvostrukoj nominaciji britanskoga Association Excellence Awardsa moguće su na www.danikomunikacija.com.


Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Ljudski resursi

Uvijek imajte na umu da vam je cilj postići dogovor. Svakako ne pristajte na prvu ponudu, no pazite a vaše ne u konačnici ne...

Lifestyle

Svijetu ne treba još jedan loš vođa koji negativno utječe na zaposlenike, njihovo zdravlje, klijente i tvrtku.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.