Ako je vjerovati Microsoftu, najbolji europski startup projekt dolazi iz – Hrvatske. Upravo je ta megakompanija u rujnu odabrala Monolith Group OU za najbolji startup projekt u Europi.
Riječ je o hrvatsko-estonskoj kompaniji na čijem je čelu Martin Birač, ujedno vlasnik kompanije, a iza cijele priče stoji šest mladih i entuzijastičnih inovatora.
“Velika nam je čast što je kompanija poput Microsofta po prvi puta prepoznala vrijednost jednog hrvatskog projekta i na kratko nas svrstala u sam vrh europskih tehnoloških kompanija. “, istakao je ne skrivajući zadovoljstvo Martin Birač.
Inovativan Monolith uređaj koristi kinetičku Microsoft tehnologiju koja reagira na podražaj, odnosno pokret, što omogućava vlasnicima interaktivnog displaya da grade svoje oglase na vrlo kolaborativan način. Potrošači tako po prvi puta imaju mogućnost postati aktivnim sudionicima marketinških kampanja u offline oglašavanju. Od sada možemo očekivati izloge trgovina na kojima će se pojavljivati slike prolaznika uz interaktivan sadržaj ili poruke. Jedina granica Monolith uređaja je ljudska kreativnost.
Druga vrlo važna karakteristika Monolith uređaja je obrada podataka u stvarnom vremenu, koja je dostupna korisniku u bilo koje doba i na bilo kojem mjestu uz korištenje internet konekcije. Jednom postavljen hardwear osigurat će oglašivaču točne informacije o tome koliko je ljudi vidjelo njegov oglas, koliko se dugo zadržalo ispred njega te kakve je reakcije izazvao kod ciljanih skupina na ponuđenu poruku.
Prelazak na „Cloud“ tehnologiju te implementacija rješenja na Windows Azure platformu, omogućuje korisnicima brojne nove koristi – pojeftinjenje usluge, povećani kapacitet obrade podataka te veću sigurnost prikupljenih informacija – što sve zajedno čini Monolith komercijalnim proizvodom.
Među prvima ovu inovaciju prepoznali su organizatori WPP Stream konferencije, najuglednijeg okupljanja svih marketinških mozgova svijeta te ih ekskluzivno pozvali da u sklopu manifestacije održe premjerno demonstraciju Monolith uređaja.