Microsoft je razmatrao dva imena novoga pretraživača. Iako mu je kodno ime bilo Kumo, čelnici kompanije ipak su se odlučili za Bing.
Inteligentni “search”
Bing će se od drugih tražilica razlikovati po mogućnosti da korisniku dopusti donošenje odluka. Novost je i navigacija, a traženi pojmovi sortiraju se po kategorijama. Nudi se mogućnost „brzih odgovora”, preko kojih možete doznati vremensku prognozu ili vrijeme na drugom kraju svijeta, tečaj valute ili vrijeme polijetanja aviona koji vas zanima.
Sve teme i sadržaje koji vas zanimaju možete označiti kvačicama pomoću kojih ćete lakše doći na željene stranice, a zanimljivost je i opcija “shopping”, koja će vam osim kratkog opisa omogućiti i detaljne specifikacije željenog proizvoda.
Jaka kampanja
Slijedi jaka reklamna kampanja, za koju kompanija misli potrošiti oko 100 milijuna eura za televizijske, radijske i tiskane reklame.
Kampanja neće previše vremena provesti omalovažavajući tuđi proizvod. Korisnicima će na „pristojan” način sugerirati da korištenjem postojećih alata ostaju limitirani za neke sadržaje koji se nude na webu, a koje im je Bing spreman ponuditi.
Službeno bi se Bing od srijede trebao nuditi kao mogućnost korisnicima interneta diljem svijeta.