Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Poduzeća

Odlična poslovna godina za Allianz Hrvatska

Osiguravajuće društvo Allianz Hrvatska je u 2024. godini ostvarilo naplaćenu premiju u iznosu od 222,7 milijuna eura, odnosno 10,6 % više u odnosu na prethodnu godinu.

Osiguravajuće društvo Allianz Hrvatska je u 2024. godini ostvarilo naplaćenu premiju u iznosu od 222,7 milijuna eura, odnosno 10,6 % više u odnosu na prethodnu godinu. Bruto dobit dosegla je rekordnih 29,3 milijuna eura, što je za 5,1 milijuna eura više u odnosu na godinu prije, zahvaljujući profitabilnosti oba segmenta poslovanja.

Ostvarenjem rekordnih poslovnih rezultata u naplaćenoj premiji i bruto dobiti u 2024. godini, Allianz Hrvatska je potvrdio strategiju rasta kao broj jedan svjetski osigurateljni brend na svijetu prema Interbrendu.

Rast je zabilježen u svim segmentima poslovanja

U neživotnim osiguranjima Društvo je ostvarilo naplaćenu premiju od 162 milijuna eura što predstavlja rast u odnosu na prethodnu godinu od 12,9 %, ponajviše zahvaljujući rastu u imovini, odgovornosti, automobilskoj odgovornosti, kasku te zdravstvenom osiguranju. U životnim osiguranjima naplaćena premija  u 2024. iznosila je 60,7 milijuna eura što predstavlja rast od 4,7 % , dok je ukupna bruto dobit rasla 20,9 %.

Omjer solventnosti Allianza na kraju 2024. godine iznosio je visokih 199 %, čime uz ostvareni kombinirani omjer od 90,3 %, uključujući poslovanje na slovenskom tržištu, Allianz Hrvatska svojim klijentima i investitorima šalje snažnu poruku o sigurnosti njihovog poslovanja. Kapitaliziranost društva za osiguranje ključna je u ostvarenju jamstva ispunjenja svih obveza te iznimno važna za stabilnost kompanije.

„Allianzovi rekordni poslovni rezultati ostvareni su zahvaljujući pomno osmišljenoj strategiji, ulaganju u tehničku izvrsnost,  detaljnim operativnim planovima te izvanrednom doprinosu svih naših zaposlenika i povjerenju klijenata koje nam je od iznimne važnosti. Također, u vremenu ubrzanih promjena, kontinuirano ulažemo u digitalizaciju, tehnološke inovacije i naprednu analitiku kako bismo klijentima omogućili brže, jednostavnije i kvalitetnije usluge – osobito u trenucima kada im je podrška najpotrebnija“ – izjavila je predsjednica Uprave Allianz Hrvatska Marijana Jakovac.

Osim odličnih poslovnih rezultata, Allianz Hrvatska ostvario je pozitivne rezultate u mjerenjima zadovoljstva klijenata i zaposlenika koje svakodnevno provode u svim segmentima poslovanja kroz kontinuirani proces prikupljanja povratnih informacija. Njihovu kvalitetu i uslugu klijenti su u 2024. godini ocijenili ukupnom ocjenom 4,6 od mogućih 5,0, što je rezultat Allianzovih ulaganja u proizvode i digitalni razvoj kako bi svojim klijentima omogućili što kvalitetniju i bržu uslugu.

Partner Olimpijskih i Paraolimpijskih igara

U Allianzu Hrvatska posebnu pažnju posvećuju zdravlju, dobrobiti i zadovoljstvu svojih zaposlenika, potičući ih da brinu o sebi. Kao partner Olimpijskih i Paraolimpijskih igara, Allianz promiče sport i zdrav način života te svojim zaposlenicima omogućava vježbanje u kompaniji dva puta tjedno, kao i edukacije o mentalnom zdravlju.

Allianz također kroz projekte poput „Sat za nas“ i „Move Now Camps“ potiče inkluziju djece i mladih s teškoćama u razvoju, naglašavajući važnost jednakih prilika za sve. Inkluzija i raznolikost temelji su njihova poslovanja. U 2024. godini žene su činile 66 % zaposlenih, a zauzimale su i većinu rukovodećih pozicija.

Ulaganje u razvoj zaposlenika, jačanje lokalne zajednice i održivo poslovanje kroz ESG standarde ostaju ključne odrednice Allianzove misije – osigurati sigurniju i održiviju budućnost za klijente, partnere i društvo u cjelini.


Novosti

Mnoge tvrtke, posebice one manje, nemaju internog CISO-a koji bi ih vodio kroz ovaj proces. Upravo kako bi riješili taj problem, Combis i Hrvatski...

Poduzeća

Osem d.o.o. se bavi proizvodnjom i prodajom mesnih namaza i prerađevina, u svom vlasništvu ima brend Kekec i proizvodnu lokaciju u Murskoj Soboti u...

Komentari

Koliko puta ste ove godine u pauzi od posla rekli: “Još malo pa godišnji!”?

Poduzeća

Marija Čortan imenovana je za direktoricu digitalnih marketinških komunikacija (Chief Digital & Marketing Officer) i članicu Upravnog odbora za L’Oréal Adria-Balkan Hub, sa sjedištem...

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.