Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Novosti

Odnos s medijima

Veliki broj malih poduzetnika nažalost nije svjestan da kreiranjem kvalitetnih vijesti može omogućiti svojoj tvrtki prisustvo u lokalnim i nacionalnim medijima. U tom slučaju, ulog su kreativnost, uloženo vrijeme i trud

Veliki broj malih poduzetnika nažalost nije svjestan da kreiranjem kvalitetnih vijesti može omogućiti svojoj tvrtki prisustvo u lokalnim i nacionalnim medijima. U tom slučaju, ulog su kreativnost, uloženo vrijeme i trud

Neka osnovna pravila komunikacije s medijima već znaju i vrapci na grani, no nije loše podsjetiti na česte greške koje viđamo u praksi.  U redakcije medija svaki dan stiže i do 50 različitih priopćenja, a stručnjaci tvrde da je više od trećine tih dokumenata skoro neupotrebljivo. Velike tvrtke zapošljavaju profesionalce koji znaju kreirati priopćenje ili surađuju s PR agencijama. No, kakva je situacija s malim tvrtkama?

U malim tvrtkama obično svi rade sve. Upravo iz tog razloga, iz malih tvrtki često stižu loše pripremljena priopćenja, a razlog je nedostatak vremena za pripremu, nedovoljna količina znanja ili nepostojanje osobe koja ima dovoljno iskustva u odnosima s medijima. Upravo iz tog razloga, novinari i urednici često prigovaraju da pošiljatelji ne navode važne informacije, da sadržaj pripćenja nije prilagođen mogućnostima medija, da su glavne informacije skrivene unutar teksta te da više od 80% priopćenja uopće nije pogodno za objavu te završavaju u košu. Male tvrtke često nemaju dovoljno financijskih sredstava za učinkovito oglašavanje pa je izgradnja uspješnih odnosa s medijima od velike važnosti. Veliki broj malih poduzetnika nažalost nije svjestan da kreiranjem kvalitetnih vijesti može omogućiti svojoj tvrtki prisustvo u lokalnim i nacionalnim medijima.  U tom slučaju, ulog su kreativnost, uloženo vrijeme i trud.

Kako biste kreirali profesionalno priopćenje, važno je da su uključeni svi potrebni elementi. Osim što medijima morate ponuditi vijest, svakako je važno da se pobrinete oko sljedećeg:

1. Kreirajte uočljiv i atraktivan naslov koji privlači pažnju i sažima vijesti iz priopćenja. Najvažniji dio teksta mora se navesti na početku, a najmanje važan na kraju priopćenja.

2. Sadržaj priopćenja napišite na maksimalno 2 stranice. Provjerite pravopis barem 2 puta.

3. Pošaljite e-mailom ili faksom i naknadno telefonski kontaktirajte osobu na koju je naslovljeno da provjerite je li primila priopćenje i jesu li potrebne dodatne informacije.

4. Provjerite jeste li u priopćenju odgovorili na pitanja: tko, što, gdje, kada i zašto (tko je subjekt, o čemu je riječ, kada se dogodilo ili kada će se dogoditi, gdje se dogodilo ili će se dogoditi, zašto je informacija važna i koje je značenje te informacije). Tako ćete provjeriti posjedujete li sve informacije i imate li vijest koju vrijedi objaviti.

5. Analizirajte jeste li definirali ciljnu skupinu kojoj je poruka namijenjena.

6. Vijest podijelite u najviše 4 odlomka. Poruka mora biti kratka i pregledna, a nikako ne bi smjela sadržavati skraćenice, žargon, neobjašnjive pojedinosti niti nepotrebne superlative.

7. Navedite datum objave priopćenja. Uključite kontakt pošiljatelja ili osobe zadužene za komunikaciju s novinarima. Dodajte mjesto i vrijeme pisanja priopćenja.

8. Napišite vrijeme objavljivanja, odnosno naglasite ako je vijest spremna za objavu odmah ili je potrebna odgoda, ovisno o vremenu planiranog događaja.


Napisao

Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.