Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Ekonomija

Okusi Hrvatske na jednom mjestu

Projekt Okusi Hrvatsku obuhvaća proizvode šezdesetak malih proizvođača. Nakon što je zaživjela u Zagrebu, ponuda će se proširiti Jadranom.

Projektom Okusi Hrvatsku upotpunjena je turistička i ugostiteljska ponuda Zagreba. Osmislile su ga Iris Filipan i Slađana Križić s ciljem da izvornu i tradicionalnu hrvatsku hranu približe gurmanima i stranim gostima.

„Hrvatska gastronomija oslikava bogatstvo njezine prirode, marljivost i toplinu njezinih ljudi, raznovrsnost njihovih običaja… Okusi Hrvatsku – odgovor je na želje onih koji bogatstvo tih okusa žele doživjeti na jednom mjestu. Pomno birani proizvodi malih, ali u svojim krajevima iznimno cijenjenih proizvođača nepce odvode na nezaboravno putovanje. Izvorni okusi Hrvatske stvaraju se ručno od najboljih sastojaka po tradicionalnoj recepturi“, kazala je Iris Filipan.

Iris Filipan i Slađana Križić

Kako bi projekt zaživio, ostvarena je suradnja sa šezdesetak malih proizvođača. Proizvodi mnogih od njih nikada nisu posluživani u ugostiteljstvu.

„Izazov je bio izabrati obiteljska poljoprivredna gospodarstva, obrte i druge male proizvođače uistinu najboljih proizvoda diljem zemlje, stupiti s njima u kontakt te osigurati redovitu dostavu mjestima gdje će se nuditi Okusi Hrvatsku. Budući da Zagreb turistički živi cijelu godinu, projekt je prvo zaživio u konobi Miseria Nobile u središtu grada, a s početkom sezone proširit će se i na Jadran. U pregovorima smo i s restoranima koji hrvatsku gastronomiju predstavljaju izvan zemlje“, otkrila je Slađana Križić.

Okusi Hrvatsku predstavlja gastronomske regije: kontinentalni dio zemlje, Liku i Gorski Kotar, Istru i Kvarner, Dalmaciju te Slavoniju i Posavinu. Osim u slavnim proizvodima iz tih krajeva zahvaljujući projektu može se uživati i u onima čije tajne poznaju samo istinski gurmani. Među takvima su prezvuršt, kobasica od tovara, medvjeđa salama, sušena peka i ovčji sir iz mišine.

Ponuda Okusi Hrvatsku u prvom je redu namijenjena konobama i restoranima, no kao odgovor na potrebe tržišta, rade se pakiranja za konzumaciju kod kuće te na poslovnim domjencima i drugim događajima.


Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Komentari

Excel je postao neizostavan alat u poslovnim okruženjima diljem svijeta zbog svoje sposobnosti organizacije, analize i prezentacije podataka u raznolikim industrijama.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.