Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Ekonomija

Online navike potaknute pandemijom u budućnosti će postati norma

Očekuje se da će korisnici nakon pandemije u prosjeku provoditi dodatnih deset sati tjedno online kao rezultat povećanih online aktivnosti.

Mature woman typing on laptop.

Prelazak na online upravljanje ključnim elementima svakodnevnog života potaknuto globalnom pandemijom Covid-19 ostat će realnost za ljude širom svijeta dugo nakon što pandemija prođe, predviđa opsežan novi Ericssonov (NASDAQ: ERIC) izvještaj o korisnicima.

Ericssonov ConsumerLab izvještaj pod nazivom “Budućnost urbane realnosti” je najveće Ericssonovo istraživanje korisnika dosad, a daje uvid u njihova vjerovanja o onome što će se dogoditi nakon pandemije do 2025. godine.

Predstavljajući mišljenja 2,3 milijarde korisnika iz 31 zemlje širom svijeta, izvještaj predviđa da će korisnici uz nastavak online upravljanja rutinskim aktivnostima poput rada na daljinu, e-učenja, e-zdravstva i kupovine namirnica, usvojiti i naviku korištenja u prosjeku 2,5 novih internetskih usluga.

Očekuje se da će korisnici nakon pandemije u prosjeku provoditi dodatnih deset sati tjedno online kao rezultat povećanih online aktivnosti. Predviđa se da će se time također smanjiti jaz između umjerenih i naprednih online korisnika, budući da su umjereni korisnici tijekom pandemije uveli u svoje svakodnevne živote više online usluga.

Glavni zaključci izvještaja:

  • Sve rutinske aktivnosti će se do 2025. odvijati online; svaki drugi korisnik očekuje da će koristiti e-učenje za usvajanje novih vještina. Ubuduće će više od trećine korisnika naručivati namirnice uglavnom online.
  • Kupovina lokalnih proizvoda će biti na prvom mjestu; djelomično potaknuti brigom za okoliš, više od polovine korisnika u cijelom svijetu očekuje da će kupovati više lokalnih proizvoda i namirnica što će postati novi standard.
  • Premda polovina korisnika izražava zabrinutost za klimatske promjene, 67 posto ih u budućnosti želi povećati turistička putovanja; iako većina korisnika vjeruje da bi održivije opcije putovanja trebale biti dostupne, samo jedan od troje navodi da će se suzdržati od letenja prilikom privatnih putovanja u budućnosti.
  • Vrijeme provedeno online će se u prosjeku povećati za 10 sati tjedno do 2025.; očekuje se da će se ovisnost o online platformama nastaviti i nakon pandemije, a korisnici predviđaju da će u prosjeku dodati 2,5 usluga u svoje dnevne online aktivnosti do 2025. Ovo naglašava važnost digitalne inkluzije u osiguravanju pravednog i otpornog života u budućnosti.


Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.