Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Edukacija

Osnivač Native Advertising Institutea stiže na Digital Takeover!

Vodeći danski stručnjak za content marketing na konferenciji u Zagrebu govorit će o aktualnim globalnim trendovima u medijskoj oglašivačkoj industriji.

Jesper Laursen, osnivač globalno utjecajnog Native Advertising Institutea i vodeći danski stručnjak za content marketing dolazi u Zagreb gdje će 12. ožujka u Cinestaru Branimir Centra održati predavanje na najvećoj digitalnoj konferenciji u regiji, Digital Takeoveru u organizaciji 24sata. Johan Ronnestam, 47-godišnji švedski dizajner, stručnjak za brendiranje, kreativni direktor, TEDx govornik, inovator i poduzetnik svojim titulama zasluženo je jedan od najcjenjenijih svjetskih govornika o futurističkim trendovima u poslovanju i kreiranju komunikacije za globalne kompanije. Bogato iskustvo u stvaranju strategije i kreative stekao je svojedobno u marketingu ekskluzivnih golf brendova Mizuno, King Cobra i Goldwin pruživši im tada specifičan uvid u zahtjeve oglašivača i potrošača.

Poseban fokus ovogodišnjeg Digital Takeovera stavljen je na edukaciju, inspirativne primjere i uspješna konkretna rješenja za razvoj kompanija koje se digitalnom preobrazbom mogu u punom kapacitetu tržišno pozicionirati te biti efikasni u postupku i efektivni u rezultatu pa će u skladu s tim i ovaj cijenjeni svjetski stručnjak za marketing održati predavanje.

Laursen će na konferenciji govoriti o stanju u native oglašavanju i razlozima zbog kojih bi native oglašavanje uvijek trebalo biti ključan dio media miksa marketinške komunikacije. Također, pružit će publici uvid u aktualne i buduće trendove u industriji, kao i objašnjenje zašto je presudno imati jasnu multiplatformsku perspektivu kako bi se postigao bolji uspjeh. Publika će također imati priliku dobiti savjete o tome kako kvalitetno prenijeti i zašto je važno uskladiti komunikaciju i distribuciju sa životnim stilom današnjih korisnika.

Neosporno je da je  ovaj danski ekspert jedan od najvećih svjetskih stručnjaka u sferi content marketinga, a njegov Native Advertising Institute danas se smatra vodećom platformom znanja za medijske i marketinške stručnjake u native oglašavanju. Osnovao ga je 2014., a danas je bez premca najrelevantnija globalna platforma na kojoj izdavači, marketinške agencije i stručnjaci dijele sadržaj temeljen na znanju posvećenom native oglašavanju. Institute održava godišnju konferenciju Native Advertising DAYS na kojoj poduzetnici, kreativni umovi, izdavači, brendovi i agencije zajedno djeluju na izgradnji bolje i učinkovitije native kampanje.

Nagrade koje dodjeljuje Native Advertising Institute priznate su trenutno kao najrelevantniji izbor u području native oglašavanja koje je nastalo kao rezultat traženja efikasnijeg učinka ulaganja u komunikaciju te kao dio evolucije medija. Upravo su projekti 24sata u protekle dvije godine prepoznati od strane Instituta i nagrađeni s više od 20 nagrada u području native oglašavanja što je kompaniji donijelo potvrdu statusa najboljeg i ujedno najnagrađivanijeg native studija na svijetu. Ovim svjetskim uspjehom 24sata nadmašio je i neke od najvećih globalnih medijskih kompanija.

Laursen je i CEO vodeće danske agencije za content marketing Brand Movers i novinarske agencije Media Movers. U svijetu globalnog marketinga Laursen slovi za vizionara, a jedan od njegovih cjenjenijih projekata svakako je i Clever Content Conference & Workshop, najveća skandinavska konferencija o content marketingu.

Ujedno je i jedan od najtraženijih govornika o content marketingu, u prilog tome govori činjenica da je predavanja držao na najvećim globalnim konferencijama o content marketingu  Content Marketing World Conference and Expo u Clevelandu, Content Marketing Fast Forward u Amsterdamu, FIPP World Congress-u u Londonu i Digital Content Expo-u u Berlinu.

Laursen će zato i u Zagrebu svojim znanjem i osebujnim stilom zasigurno privući brojne posjetitelje koje na konferenciji očekuje iznimno bogat cjelodnevni program i niz predavanja, panel diskusija i interaktivnih inovativnih formata. Zato budite korak ispred promjena u digitalnom svijetu i osigurajte svoje mjesto na Digital Takeoveru uz early bird kotizaciju po cijeni od 1.375 kn do 31.1.2019., dok redovna cijena iznosi 2.400 kn te last minute 2.800 kn. Sve novosti o programu pratite na Facebooku i na  službenoj stranici.


Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.