Američki lanac brze hrane Pizza Hut otvorio je vlastiti profil na internet stranici za online spojeve – OKCupid. Dio je to marketinške kampanje kojom američki lanac želi obavijestiti sve osobe koje nisu u vezi ili nemaju partnera na Valentinovo, da su vrata Pizza Huta za njih uvijek otvorena, piše Bussinesinsider.
Zapravo, ideju i odluku na takvu marketinšku kampanju izazvali su vjerni kupci koji su samo prošle godine Pizza Hutu putem društvenih mreža poslali oko 10 000 ”ponuda za brak”. Naime, to je samo jedan od načina kojima su kupci izražavali i javno objavljivali zadovoljstvo pizzama tog lanca brze hrane.
I to nije sve, ista marketinška kampanja uključuje i natječaj u kojem se kupce traži da pošalju najkreativnije prosidbe putem Instagrama i Twittera najkasnije do 21. veljače. U uži krug selekcije ući će tri kandidata, koje će Pizza Hut odvesti na putovanje te naposljetku izabrati pobjednika natječaja, koji će osvojiti “prosidbu života” – a to točno znači: besplatnu pizzu cijeli život!
