Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Edukacija

Otvorene prijave za svjetsko studentsko natjecanje L’Oréal Brandstorm 2018

Svjetsko studentsko natjecanje L’Oréal Brandstorm 26. godinu zaredom nastavlja pozivati studente diljem svijeta da pokažu svoje talente i inovativnost.

Svjetsko studentsko natjecanje L’Oréal Brandstorm 26. godinu zaredom nastavlja pozivati studente diljem svijeta da pokažu svoje talente i inovativnost. Ovogodišnji izazov sudionicima je osmišljavanje frizerskog salona budućnosti, a najbolje studentske timove L’Oreal u Parizu nagrađuje trima nagradama – za najbolju promociju brenda L’Oreal Professionnel (BRAND AWARD), za najbolju tehnološku inovaciju (TECH AWARD) te društvenu odgovornost zamišljenog  koncepta (CSR AWARD), a svaka nagrada nosi novčani iznos u vrijednosti 10 000 eura.  Zainteresirani studentski timovi mogu se prijaviti online do 26. veljače 2018. godine.

Projekt Brandstorm je ujedno i važan regrutacijski kanal koji otvara vrata jedne od najuspješnijih multinacionalnih kompanija studentima, čemu u prilog govori i brojka od gotovo 200 sudionika svake godine kojima se pruži prilika za zaposlenjem u tvrtki L’Oréal.

Brandstorm zadatak

Ovogodišnji Brandstorm zadatak sastoji se od osmišljavanja profesionalnog salona budućnosti odnosno  osmišljavanjem i povezivanjem novih usluga, digitalnih rješenja i povezanih tehnologija u frizerskom segmentu. BRAND AWARD nagradit će najinovativnije osmišljeno iskustvo s potpuno integriranom marketinškom strategijom usmjerenom na uspostavljanje snažnog, dugoročnog odnosa s krajnjim potrošačima i stručnjacima. TECH AWARD također će u najvećoj mjeri nagraditi najinovativnije iskustvo, s naglaskom na nove usluge za krajnje potrošače i stručnjake, izgrađeno na spojenim uređajima, strojevima, tehnologijama, softveru ili hardveru. Nagrada za društvenu odgovornost (CSR AWARD) bit će dodijeljena održivoj inovaciji koja u najvećoj mjeri doprinosi pozitivnom utjecaju L’Oréalovih aktivnosti na okoliš i društvo, koja pokaže razumijevanje cijelog lanca vrijednosti (od eko koncepcije do optimizacije opskrbnog lanca) i poštivanje biološke raznolikosti, uz podizanje svijesti potrošača o održivom životu.

Kome je namijenjen

Na Brandstormu 2018 mogu sudjelovati timovi studenata preddiplomskih i diplomskih studija koji su stariji od 18 godina te imaju manje od dvije godine radnog staža, u što nisu uključena pripravništva, stipendije i ljetni poslovi. Moraju biti oformljeni u timove po troje koji studiraju u istoj državi te se njihov sastav ne smije naknadno mijenjati nakon predaje pitcha  (prezentacije ideje u tri slajda). Predani materijali moraju biti na engleskom jeziku, a projekti će u svakoj fazi moći osvojiti 100 bodova, pri čemu inovativnost (innovative) odnosi 30% ocjene, korisnost (useful) 30%, primjenjivost (feasible) 20% te mogućnost modifikacije (scalable) 20%. Ne mogu sudjelovati studenti koji su već sudjelovali na prethodnim Brandstorm natjecanjima.

Cilj natjecanja je pružiti studentima pedagoško i profesionalno iskustvo i priliku da budu inovativni u industriji ljepote. Ovaj projekt ima za cilj poboljšanje studentskih poduzetničkih vještina, kreativnosti i bolje poznavanje poslovanja grupe L’Oréal.

KLJUČNI DATUMI:

  • veljače 2018. – rok za prijavu na natjecanje
  • ožujka 2018. – rok za predaju projektne ideje
  • – objava finalista koji će sudjelovati na nacionalnom natjecanju (Hrvatska i Srbija)
  • ožujka 2018. – nacionalno natjecanje (Hrvatska i Srbija)
  • svibnja 2018. – svjetsko finale u Parizu

VIŠE INFORMACIJA I LINK NA PRIJAVU ZA NATJECANJE:

http://www.brandstorm.loreal.com/

Click here to download the Brandstorm 2018 Official Rules

Click here to download the Brandstorm 2018 Presentation


Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.