Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Ljudski resursi

Ovih 10 vrsta ponašanja zaposlenika najviše iritiraju svakog šefa

Toksična radna atmosfera često se kao teret postavlja šefovima, odnosno menadžerima i direktorima odgovornima za određeni dio organizacije posla te brigu o zaposlenicima i načinu na koji obavljaju posao.

Toksična radna atmosfera često se kao teret postavlja šefovima, odnosno menadžerima i direktorima odgovornima za određeni dio organizacije posla te brigu o zaposlenicima i načinu na koji obavljaju posao. Često tako i jest slučaj jer se nadređeni ne angažiraju dovoljno kako bi popravili situaciju, no treba biti svjestan i da nisu radnici uvijek anđeli.

Postoje oni iznimno problematični, koji ako nisu pod kontrolom, mogu naštetiti cijeloj okolini. Jer, negativna atmosfera daleko se brže širi od pozitivne i vrlo je bitno prepoznati na vrijeme što se događa. A to se ne može bez komunikacije i povjerenja.

No, sve to je poznato, ili bi trebalo biti. Zato je zanimljivo vidjeti što konkretno muči menadžere, direktore i šefove, bez uvijanja, anonimno su imali prilike to kazati u istraživanju provedenom od strane Sign.com. U njemu je sudjelovalo njih 800 i razotkrili su koja vrsta ponašanja posebno iritira nadređene. Onih deset najistaknutijih iskače u prvi plan.

1. Kronična sklonost kašnjenju – čak 90 posto izjavilo je da ih to iritira

2. Čest odlazak na bolovanje ili uzimanje slobodnih dana – nekako očekivano je na vrhu ova stavka i 86 posto njih ju je istaknulo kao iritantnu

3. Alkohol ili korištenje droga na radnom mjestu – logično da iritira, ali čudno da je s 85 posto tek na trećem mjestu

4. Pokrivanje osobnih troškova kompanijinim novcem – riječ je o prevari i normalno da iritira, kaže to 84 posto nadređenih

5. Vikanje na kolege – takvo ponašanje iritira 84 posto nadređenih, jednako kao i plaćanje osobnih troškova kompanijinim novcem

6. Pokušaji zavođenja nadređenih ili kolega bez da druga strana to želi ili potiče – ovo je problem svake organizacije i ističe ga 83 posto šefova

7. Dopuštanje da drugi kolega ispašta za zajedničku krivicu – tako nešto iritantno je 81 posto šefova

8. Provođenje previše vremena na društvenim mrežama tijekom radnog vremena – naravno, ovo smeta mnogima, odnosno, njih 80 posto to tvrdi

9. Često obavljanje osobnih poziva tijekom radnog vremena – ovo je iritantno za 77 posto nadređenih

10. Pričanje neprimjerenih ili uvredljivih šala – iritantnim to smatra 76 posto šefova

Ovaj i slične savjete pronađite na ictbusiness.info

Pročitajte još:

Poduzeća

Od Infobipovog puta od startupa do jednoroga, do gradnje globalnog startupa i najveće coworking zajednice u regiji – Amir Babović, suosnivač Wespa Spaces i...

Ljudski resursi

Iskoristite svoj potencijal i pronađite posao po svojoj mjeri!

Ekonomija

Stanje internetske trgovine u modnom sektoru potrebno je promatrati u kontekstu cjelokupne geopolitičke situacije koja je utjecala na sve industrije i različite poslovne aspekte.

Marketing i prodaja

U prijevodu, svaki četvrti čovjek danas kupuje online.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.