Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Ljudski resursi

Ovih 10 vrsta ponašanja zaposlenika najviše iritiraju svakog šefa

Toksična radna atmosfera često se kao teret postavlja šefovima, odnosno menadžerima i direktorima odgovornima za određeni dio organizacije posla te brigu o zaposlenicima i načinu na koji obavljaju posao.

Toksična radna atmosfera često se kao teret postavlja šefovima, odnosno menadžerima i direktorima odgovornima za određeni dio organizacije posla te brigu o zaposlenicima i načinu na koji obavljaju posao. Često tako i jest slučaj jer se nadređeni ne angažiraju dovoljno kako bi popravili situaciju, no treba biti svjestan i da nisu radnici uvijek anđeli.

Postoje oni iznimno problematični, koji ako nisu pod kontrolom, mogu naštetiti cijeloj okolini. Jer, negativna atmosfera daleko se brže širi od pozitivne i vrlo je bitno prepoznati na vrijeme što se događa. A to se ne može bez komunikacije i povjerenja.

No, sve to je poznato, ili bi trebalo biti. Zato je zanimljivo vidjeti što konkretno muči menadžere, direktore i šefove, bez uvijanja, anonimno su imali prilike to kazati u istraživanju provedenom od strane Sign.com. U njemu je sudjelovalo njih 800 i razotkrili su koja vrsta ponašanja posebno iritira nadređene. Onih deset najistaknutijih iskače u prvi plan.

1. Kronična sklonost kašnjenju – čak 90 posto izjavilo je da ih to iritira

2. Čest odlazak na bolovanje ili uzimanje slobodnih dana – nekako očekivano je na vrhu ova stavka i 86 posto njih ju je istaknulo kao iritantnu

3. Alkohol ili korištenje droga na radnom mjestu – logično da iritira, ali čudno da je s 85 posto tek na trećem mjestu

4. Pokrivanje osobnih troškova kompanijinim novcem – riječ je o prevari i normalno da iritira, kaže to 84 posto nadređenih

5. Vikanje na kolege – takvo ponašanje iritira 84 posto nadređenih, jednako kao i plaćanje osobnih troškova kompanijinim novcem

6. Pokušaji zavođenja nadređenih ili kolega bez da druga strana to želi ili potiče – ovo je problem svake organizacije i ističe ga 83 posto šefova

7. Dopuštanje da drugi kolega ispašta za zajedničku krivicu – tako nešto iritantno je 81 posto šefova

8. Provođenje previše vremena na društvenim mrežama tijekom radnog vremena – naravno, ovo smeta mnogima, odnosno, njih 80 posto to tvrdi

9. Često obavljanje osobnih poziva tijekom radnog vremena – ovo je iritantno za 77 posto nadređenih

10. Pričanje neprimjerenih ili uvredljivih šala – iritantnim to smatra 76 posto šefova

Ovaj i slične savjete pronađite na ictbusiness.info


Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.