Žene čine 51 posto svjetske populacije i doprinose s 28 bilijuna dolara globalnom BDP-u. Iza tih brojki su žene različite dobi, rase, društvenog statusa, religije, koje se nalaze na različitim lokacijama. Svaka od njih sa svojim snovima, strahovima, ambicijama. Svaka od njih ima pravo na razvoj, otkrivanje svojih potencijala te na ravnopravnost. Pandemija je napredak na području ravnopravnosti spolova unazadila za 25 godina. Čak i prije krize uzrokovane pandemijom COVID-19 Ujedinjeni narodi procijenili su da će trebati više od jednog stoljeća da bi se smanjio jaz u mogućnostima među spolovima. Pitanje je želite li ovakav svijet za sebe i svoju djecu?
Poruka koju Mars Inc, jedan od najvećih proizvođača hrane u svijetu čiji portfelj uključuje poznate robne marke poput M&M’s, Snickers, Twix, Orbit, Whiskas, Pedigree, želi proširiti je kako su žene ovdje da bi se njihov glas čuo. Tvrtka je nedavno s ciljem unaprjeđenja djelovanja na području ravnopravnosti spolova predstavila novu globalnu crowdsourcing kampanju #HereToBeHeard. Kako bi pomogla u oblikovanju inkluzivnijeg poslovnog okruženja te svijeta u kojem sve žene mogu napredovati inicijativa osnažuje glasove žene bez obzira na rasu, dob, spol, rodno opredjeljenje, religiju i mogućnosti.
Što se treba promijeniti kako bi više žena ostvarilo svoj puni potencijal?
Kampanja je dio već uspostavljene platforme tvrtke Mrsa – Full Potential – koja je usmjerena na aktivnosti vezane uz ravnopravnost spolova na radnom mjestu, zajednicama dobavljača i tržištu. U sklopu inicijative #HereToBeHeard ženama diljem svijeta bit će postavljeno pitanje: “Što se treba promijeniti kako bi više žena ostvarilo svoj puni potencijal?” One će svoje mišljenje podijeliti pismenim putem ili glasovnom snimkom na posebnoj platformi. Početna faza kampanje #HeretoBeHeard, prilikom koje će se prikupljati ženski glasovi, trajat će tijekom ožujka; nakon čega će prijave analizirati Oxford Future of Marketing Initiative (FOMI) na Saïd Business School Sveučilišta Oxford. Rezultati će se ovog ljeta podijeliti s javnošću u studiji Oxforda, a uključivat će i informaciju o akcijskim planovima Marsove platforme Full Potential, uključujući politike koje Mars može provoditi i za koje se zalaže kroz svoju predanosti da ženama otvori mogućnosti. #HeretoBeHeard aktivno će promovirati poznata lica i influenceri kako bi se dosegle žene diljem svijeta.
Mars u središte svog poslovanja stavlja raznolikost i uključivost. Tvrtka je 2020. predstavila Full Potential program s nizom aktivnosti koje za cilj imaju poticanje ravnopravnosti među spolovima. Proizvođač hrane osigurao je ravnopravnost u plaći bez obzira na spol za više od 130.000 zaposlenika, od čega su više od polovine žene. Nadalje, tvrtka je ostvarila 43 postotnu uravnoteženost udjela spolova u liderskim timovima s ciljem ostvarivanja 100 postotne uravnoteženosti udjela. Tvrtka je također proširila partnerstvo s humanitarnom organizacijom CARE kako bi osnažili 50.000 ljudi u zajednicama koje su dio lanca opskrbe kakaom, koje prvenstveno čine žene. Kako bi uklonio rodne stereotipe u oglašavanju, Mars surađuje s Geena Davis Institute i UNStereotype Alliance.
Živimo u vremenu visoke tehnologije, neograničene komunikacije i granica koje nestaju. U ovom kontekstu apsolutno je nedopustivo da se nečiji glas ne čuje. Jednake mogućnosti put su prema prosperitetu. Ovdje smo kako bi se čuo naš glas.