Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Novosti

Perutnina Ptuj otvorila distributivni centar u Zagrebu vrijedan 30 milijuna kuna

Danas je u pogon stavljen novi distributivni centar Perutnine Ptuj – Pipo Čakovec. U centar je ova firma investirala 30 milijuna kuna, a očekuju povrat investicije usprkos trenutno nepovoljnim uvjetima poslovanja. Ovakvi distributivni centri omogućuju kontinuirani lanac hlađenja proizvoda od proizvodnog pogona, do polica u trgovinama.

Danas je u pogon stavljen novi distributivni centar Perutnine Ptuj - Pipo Čakovec. U centar je ova firma investirala 30 milijuna kuna, a očekuju povrat investicije usprkos trenutno nepovoljnim uvjetima poslovanja. Ovakvi distributivni centri omogućuju kontinuirani lanac hlađenja proizvoda od proizvodnog pogona, do polica u trgovinama.

Direktor Pipa Čakovec Predrag Šegović rekao je kako je gradnja novog distributivnog centra korak naprijed u opskrbi potrošača. U Pipu smatraju da je kontinuirani lanac hlađenja u proizvodnji hrane nužan ako žele ispuniti međunarodne standarde kvalitete.

Novi centar znači nova radna mjesta

Flota Perutnine Ptuj opskrbljuje tržište iz sedam distribucijskih centara, u Čakovcu, Rijeci, Puli, Osijeku, Požegi, Splitu i od danas u Zagrebu.

Predsjednik Uprave i generalni direktor Perutnine Ptuj Roman Glaser naglasio je kako je ta firma bolje prevladala krizu od konkurencije jer su bili spremniji te da je ovo još jedan korak naprijed. Novi centar znači i nova radna mjesta, a kako će proizvodnja i potražnja pilećeg mesa sljedećih godina značajno porasti, centar je vrlo značajan.

Na ledu cijelim putem do tanjura

– Naša je izrazita konkurentna prednost učinkovita vlastita logističko-distribucijska mreža kojom je uspostavljen kontinuirani lanac hlađenja od proizvodnje do polica u trgovini. S obzirom na potrebe potrošača i geografsku raspršenost naše distribucijske mreže, oblikovali smo sustav kojim je taj lanac hlađenja uspostavljen u čitavoj Hrvatskoj – rekao je Šegović.

U Perutnini su ponosni na svoj maloprodajni lanac, koji s „posebnim žarom” razvijaju posljednjih četiri-pet godina. Trenutačna maloprodajna mreža obuhvaća više od 80 prodajnih mjesta, a do iduće turističke sezone žele se približe broju od sto prodajnih mjesta.


Napisao

Marketing i prodaja

Ako ste mislili da su najbolje cijene i najbolja vrijednost ono što klijente najviše privlači, pogriješili ste – to je na dnu liste prioriteta.

Financije

Iako je većina od nas upoznata s pojmom feng shui, ta je životna filozofija još uvijek velika nepoznanica, a stručnjaci tvrde kako je upravo...

Ekonomija

Biznis je težak. Ako ga ne razumijete onda je još teži. Ako jurite samo kratkoročnu novčanu korist onda vjerojatno nećete uspjeti.

Novosti

Instagram je službeno ovog vikenda predstavio novu dimenziju objava, prelazeći s kvadratnog na pravokutni format.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.