Pet marketinških i komunikacijskih trendova za vrijeme COVID-19 pandemije

Ova godina može se opisati kao posebna, no ne na dobar način. Pojedinci, tvrtke, brendovi, vlade kao i društvo u cjelini našli su se pred velikim izazovom, a promjene kojima smo svjedoci u društvu te u poslovnom i političkom svijetu imat će značajan utjecaj na komunikaciju. Dok se kriza izazvana COVID-19 pandemijom nastavlja, tim stručnjaka međunarodne agencije Grayling identificirao je pet trendova koji će oblikovati komunikacijsku industriju tijekom sljedećih mjeseci.

„Uočili smo nove trendove koji se počinju pojavljivati te kako se razvijaju trendovi koje smo ranije identificirali. Ovaj pregled trendova neće se baviti samo potrošačkim brendovima, već su u pitanju trendovi koji daju interesantan uvid u B2B komunikaciju kao i u odnose s ključnim dionicima iz politike”, izjavio je direktor hrvatskog ureda Graylinga, Robert Škunca.

Grayling: Pet marketinških i komunikacijskih trendova

Trend #1: Pokažite empatiju

Na koji način tvrtke mogu, odnosno kako bi trebale, pomoći u rješavanju emocionalnog traga koji je COVID-19 pandemija ostavila na nas? Brendovi će morati pokazati kako pomažu svojim zaposlenicima, dobavljačima i kupcima da to prebrode, posebno kad se približavamo blagdanskom razdoblju. Ne koristite floskule: ako je sve što imate za reći o pandemiji „svi smo u ovome zajedno!“, onda je bolje da to uopće ne kažete. Pronađite opipljive, korisne aktivnosti – a zatim ih implementirajte.

Trend #2: Molimo zabavite nas

Ljudima koju očekuju ili se već nalaze u lockdownu potrebna je zabava i skretanje misli na nešto drugo više nego ikad prije. Kroz partnerstva i pametno korištenje profesionalnih kreatora sadržaja te uz odgovarajuću platformu svatko može kreirati učinkovit sadržaj za koji svakako postoji potražnja. Također, gaming i streaming uživo predstavljaju veliki potencijal za tvrtke i brendove da na novi način dopru do ciljne publike.

Trend #3: Upoznajte svoju publiku

Budući da različiti sektori i mjesta osjećaju posljedice novonastalih okolnosti na različite načine i da različite generacije na drugačiji način doživljavaju „novo normalno”, prilagođena komunikacija i dalje je ključna. Primjerice, hoće li COVID-19 pandemija dovesti do povećanja značaja predgrađa dok će gradska središta isti izgubiti? Ako se to dogodi, na koji će način tvrtke i brendovi morati komunicirati s potrošačima čiji su se fokus i životne navike možda promijenile?

Trend #4: Slijedite tok novca

Puno je toga napisao, i to s pravom, o negativnom utjecaju COVID-19 pandemije na poslovanje i o izazovima s kojima se tvrtke suočavaju. Međutim, za neke od njih ova situacija stvara i stvorit će prilike. Prelazak na pretežno online kupovinu očigledan je primjer, ali osluškivanje potrošačkih trendova i stavova vlade rezultirat će poslovnom stabilnošću i uspjehom za tvrtke s naprednim razmišljanjem.

Trend #5: Neizvjesna budućnost

Generacija Gen Z suočava se sa svijetom koji izgleda vrlo drugačije od svega što su doživjele prethodne generacije bilo da je riječ o obrazovanju, putovanju ili privremenim poslovima. Ne može se poreći da će ovo razdoblje za mlade ljude biti izazovno, ali za neke ovo je prilika da sami kroje svoj put i stvore neovisni priljev prihoda. Kako vaš brend ili posao mogu pomoći mladima definirati, stvoriti i izgraditi svoj životni stil i karijeru?

Podijeli

Odgovori

Top