Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Ljudski resursi

Plaća najvažnija informacija u oglasu za posao

Za najveći broj ispitanika (41%) najvažnija je u oglasu za posao informacija o plaći, bilo da je riječ o navođenju raspona plaće ili konkretnom iznosu.

Svaka informacija u oglasu za posao kandidatima je korisna. Ali koja od njih će im privući najviše pažnje, MojPosao je istražio u anketi provedenoj na više od 1300 ispitanika.

Za najveći broj ispitanika (41%) najvažnija je u oglasu za posao informacija o plaći, bilo da je riječ o navođenju raspona plaće ili konkretnom iznosu.

Poslodavci rijetko otvoreno kažu kolika je plaća, a ako ih pitaš, uvrijede se. Pravo svakog radnika je unaprijed znati na koji iznos plaće pristaje ukoliko prihvati posao,“ smatra jedan od ispitanika, a drugi dodaje: „Unaprijed bih znao da li se javiti na neki oglas ili ne te bih izbjegao cijelu proceduru pisanja zamolbi, informativnih razgovora i sl..“

Za 31% ispitanika najvažnija informacija u oglasu za posao je ona o uvjetima rada, kao što je primjerice broj radnih sati, plaćeni prekovremeni ili rad u smjeni.

Da, radi se prekovremeno…

Tako jedan ispitanik kaže: „Cijenim iskrenost poslodavca i volim kad mi se iskreno kaže: da, radi se prekovremeno i bit će vam plaćeno ili, neće vam biti plaćeno, ali dobit ćete slobodan dan.“

Drugi ispitanik dodaje: „Najbitniji je podatak broj radnih sati i plaćanje/neplaćanje prekovremenih. Radnik koji radi za plaću od 5000 kuna neto, a radi 70 sati tjedno, u stvarnosti radi za minimalnu plaću.“

Za 15% ispitanika najvažnije su informacije koje sugeriraju ravnotežu između poslovnog i privatnog života, kao što je primjerice fleksibilno radno vrijeme ili rad od kuće.

„Ukoliko to tvrtka cijeni i plaća, nemam problema s prekovremenim radom i količinom posla, bilo na radnom mjestu ili od kuće. Vikende i praznike želim za sebe,“ kaže jedan ispitanik.

Najvažnija informacija u oglasu za posao je o radnoj atmosferi unutar tvrtke, smatra 10% ispitanika. U to, primjerice, spadaju izjave zaposlenika u radu u toj kompaniji i/ili njihove fotografije.

„Zadovoljstvo i međusobno uvažavanje su prvi ključ za uspjeh bilo koje radne skupine, sve kreće od radne atmosfere,“ kaže jedan od ispitanika, a drugi dodaje kako ‘slika govori tisuću riječi’.

Izgled poslovnog prostora, primjerice, galerija fotografija poslovnog prostora, bitna je informacija u oglasu za 3% ispitanika.


Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.