Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Novosti

Plan Fiata i Chryslera – Alfa postaje luksuzni brand, talijanski BMW

Priča o Alfi, priča je puna žara u očima. Takve priče pričaju alfisti, čudnovati ljudi koji su u stanju zažmiriti na jedno, a često i na oba oka u mnogo čemu, samo da u garaži imaju Vrhunski Dizajn. Za tržište SAD-a trebat će više od neosporne ljepote – a tu Fiat i Chrysler kuju nove-stare planove…

Priča o Alfi, priča je puna žara u očima. Takve priče pričaju alfisti, čudnovati ljudi koji su u stanju zažmiriti na jedno, a često i na oba oka u mnogo čemu, samo da u garaži imaju Vrhunski Dizajn. Za tržište SAD-a trebat će više od neosporne ljepote – a tu Fiat i Chrysler kuju nove-stare planove…

Upravo su navedene manjkavosti i tehnički detalji razlog zbog kojeg Alfa Romeo nikada nije stao uz bok BMW-u, Volvu ili Audiju u premium klasi automobila. Premium klasa uvijek je značila premium kvalitetu, ne samo vrhunski dizajn. Alfa je negativnu percepciju počela mijenjati posljednjih deset godina – a vrhunac tehnološkog dostignuća iz Milana i Torina bilo je predstavljanje limuzine 159 u Njemačkoj – dokaz da Talijani osim dizajna imaju i kvalitetu.

Alfa preko bare – treća sreća?

1980 godine Fiat i Chrysler pokušali su talijansku limuzinu predstaviti Amerikancima. Potpisivanje ugovora prema kojem su se Alfe trebale prodavati u Chryslerovim prodajnim salonima odužio se do 1988. a posao je trajao tek tri godine. Povratak na tržište SAD-a pokušali su ponovo 1995. godine, očekivani uspjeh je izostao.

Danas ideju o ustoličenju Alfe kao ekskluzive linije za globalno tržište u djelo provodi Sergio Marchionne, izvršni direktor Fiata i Chryslera.

Alfa, ime koje nosi Fiatov brend

Marchionne želi od Alfe napraviti „talijanskog BMW-a“ luksuzni sportski brend koji će pokrivati tržište od limuzina do sportskih jurilica. Zaleđe Alfi držat će Fiatov i Chryslerov marketing za široku populaciju, kao i prodajna mreža Chryslera u SAD-u.

Alfa bi tako postala perjanica ujedinjenih talijansko-američkih brendova slično kao što je to Audi za Volkswagen grupu. Iako VW ima veliki broj brendova (Lamborghini, Škoda, VW, Bentley) Audi mu donosi polovicu prihoda. A ovo nije otkrivanje tople vode – Toyota ima Lexus, GM Cadillac, Ford Lincoln… Ideja luksuzne linije je testiranje tehnologija koje će se u sljedećim generacijama koristiti u automobilima za široke mase. Iza svega stoji profit, a on u luksuznom segmentu počinje s velikim „P“ – marža u ovoj klasi pet puta je veća od marže u nižim klasama!

Povrh svega snaga imena luksuznog brenda „vuče“ ostale brendove unutar kompanije. Sve su ovo razlozi zbog kojih Marchionne gleda prema tržištu SAD-a kao prema rješenju svojih briga. Ako talijanska ljepotica uđe pod kožu Amerikancima Fiat (a i Chrysler) moći će gledati prema sljedećoj točci na listi svojih želja – Opelu.


Napisao

Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.